به همت سازمان بسیج فرهنگیان؛

مسابقه «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» برگزار می‌شود

مدیر خواهران سازمان بسیج فرهنگیان کشور، از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ - 15June 2016

مسابقه «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اکرم کرمی مدیر خواهران سازمان بسیج فرهنگیان کشور، از برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بهویژه در قشر فرهنگیان کشور برگزار میشود.

کرمی با اشاره به دلیل نامگذاری این روز بیان کرد: روز 21 تیر ماه که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، سالروز حمله وحشیانه سردمدار عفتزدایی، غیرتزدایی و دیانتزدایی در ایران یعنی رضا پهلوی به مسجد جامع گوهرشاد است و در چنین روزی در سال 1314 عوامل خبیث رضا شاه پهلوی با هجوم به مسجد گوهرشاد، جمعی از مردم را به دلیل مخالفت با کشف حجاب بانوان و غربی کردن لباس مردان، به خاک و خون کشیدند.

مدیر خواهران بسیج فرهنگیان در ادامه افزود: به همین مناسبت سازمان بسیج فرهنگیان کشور، ویژهبرنامههایی را در دست اقدام دارد که یکی از این برنامهها برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» است.

وی در خصوص قالبهای مسابقه توضیح داد: علاقهمندان میتوانند آثار خود را با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب کلیپ، متن ادبی، شعر، داستانک، طنز، کاریکاتور، عکس و پیامک به آدرس hejab.cbo@yahoo.com ارسال کنند و به بهترین آثار جوایز نفیسی از سوی سازمان بسیج فرهنگیان اهدا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار