با حضور امیر جهانشاهی صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده‌های شهدای قرارگاه شمال شرق ارتش کشور

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش کشور از خانواد‌های شهدای این قرارگاه تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 15June 2016

تجلیل از خانواده‌های شهدای قرارگاه شمال شرق ارتش کشور

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم خانوادههای شهدا و ایثارگران، آئین تجلیل از خانواده شهدای قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی دراین قرارگاه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از خانواده شهدای قرارگاه شمال شرق ارتش و جمعی از کودکان بی سرپرست مشهدی برگزار شد، از این خانوادهها با اهداء لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.

امیر علی جهانشاهی، فرمانده قرارگاه شمالشرق در این مراسم در سخنانی ضمن تشکر از حمایتهای بی دریغ خاندان شاهد و ایثارگر از خدمتگزاران خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم به ویژه جامعه شاهد و ایثارگر به درستی نشان دادند که در هر شرایطی پشتیبان و یار و همراه ارتش هستند و هرگاه به یاری آنها نیاز بود از هر قشر و گرایشی در این کمک رسانی شرکت میکردند.

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این ضیافت افطاری، دیدار و تجلیل از خانوادههای شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین بهرهمندی کودکان بی سرپرست مشهدی از این سفره افطار بود.

گفتنی است، قرارگاه منطقهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شمال شرق کشور مانند سایر قرارگاههای منطقهای مسئولیت هدایت، نظارت و کنترل یگانهای نیروی زمینی را در منطقه شمال شرق شامل استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان بر عهده دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار