فرزند ارشد سردار شهید سید علی منصوری:

پیام محبت‌آمیز رهبری خطاب به شهدای مدافع حرم عطش شهادت را در پدر بیشتر ‌کرد

سید محسن منصوری گفت: شهید منصوری در طول زندگی تابع ولی‌فقیه زمان بود و همین تبعیت باعث شد تا با شنیدن پیام محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب خطاب به شهدای مدافع حرم، عطش شهادت در او بیشتر شود.
کد خبر: ۸۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۵ - 17June 2016

پیام محبت‌آمیز رهبری خطاب به شهدای مدافع حرم عطش شهادت را در پدر بیشتر ‌کرد

به گزارش دفاع پرس از نیشابور، در پی شهادت سردار دلاور سپاه اسلام شهید سید علی منصوری، سید محسن فرزند ارشد این شهید عالی­قدر در گفتگویی اظهار داشت: پدرم در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 80 ماه در جبهههای حق علیه باطل و در مناطق جنوب و کردستان در کنار شهید کاوه حضور داشت و به دفاع از انقلاب پرداخت و در این سالها چندین بار به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

وی افزود: پس از پایان جنگ در لباس سپاه پاسداران وظیفه خود را در دفاع از انقلاب ادامه داد تا اینکه در سال 86 در حالی که فرماندهی یکی از گردان زرهی تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور را بر عهده داشت به شرف بازنشستگی نائل شد.

فرزند شهید مدافع حرم ادامه داد: همیشه پدر جمله شهید حمید باکری را مبنی بر سه دسته شدن رزمندگان دفاع مقدس بعد از جنگ را برای خود یادآور می­ شد و دعا میکرد که تا آخر عمر در خط مدافعان رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی باشد.

منصوری تأکید کرد: همه دوستان و آشنایان اذعان دارند که شهید منصوری در طول زندگی تابع ولیفقیه زمان بود و از نفاق موجود در کشور، خون دل میخورد و تمام تلاش خود را در جهت بصیرت افزایی مردم سرزمینش بکار بست.

وی به نحوه اعزام پدر به جبهه سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: پس از شروع فتنه سوریه، تحمل پدر برای ماندن در اینجا تمام شد و تمام تلاش خود را کرد که به این مبارزه حق علیه باطل اعزام شود.

این فرزند شهید مدافع حرم خاطر نشان کرد: با توجه به جراحات ناشی از جنگ تحمیلی که هر از گاهی خود را نشان میداد، پدر دست از تلاش برنداشت و با پیگیریهای فراوان درنهایت برای اولین بار حدود یک ماه پیش و در روز سه شعبان به این عملیات مستشاری اعزام شد.

منصوری با یادآوری روز اعزام سردار شهید سید علی منصوری به سوریه ابراز داشت: یک هفته قبل از اعزام پدر، روحیه او کاملاً متفاوت شده بود به نحویکه برای همه ما روشن شده بود که این رفتن، برگشتی به همراه نخواهد داشت. حتی خوشحالی او و اشک شوقش برای دفاع از اسلام تا آخرین لحظه خداحافظی را هنوز به خاطر دارم. خانواده و دنیا هرگز نتوانست بر سر راه آرمان­هایی که سال­های برای آن تلاش کرده بود سدی ایجاد کند.  

وی در ادامه در خصوص روحیات پدر شهیدش گفت: همیشه غبطه جا ماندن از شهدا و تنها ماندن پس از دفاع مقدس با او بود. در کنار علاقهای که به امام خامنهای داشتند و شنیدن پیامهای محبتآمیز رهبر معظم انقلاب نسبت به شهدای مدافع حرم، عطششان را روزبهروز نسبت به حضور در این جبهه بیشتر می­کرد به نحویکه زمان خداحافظی با خانواده، شوق به شهادت پدرم برای همه ما ملموس بود.

فرزند ارشد سردار شهید سید علی منصوری ادامه داد: خدا را شکر که ایشان پس از حدود یک ماه عملیات مستشاری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید و این باعث سرافرازی خانواده ما است.

منصوری با یادآوری آخرین تماس شهید گفت: همیشه قبل از ماه رمضان بستههای غذایی برای افراد نیازمند مهیا میکرد و آنها را به دست مستمندان میرساند. در تماس آخر نیز وی پیگیر بود که این مواد غذایی هر چه سریعتر به دست خانوادههای مورد نظر برسد و این روحیه که هیچ وقت از مردم غافل نبودند را برای ما به یادگار گذاشت.

وی تأکید کرد: یقیناً نبود پدرم برای ما سخت و ناراحتکننده است و تحمل نبود او برایمان بسیار دردآور است ولی شهادت ایشان در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) افتخاری است که برای ما بسیار ارزشمند است و برای این هدیهای که به حضرت زینب (س) دادهایم هرگز گریه نمیکنیم و اجازه نمیدهیم دشمن شاد شود.

فرزند این شهید مدافع حرم ضمن ابلاغ سلام به رهبر معظم انقلاب، خطاب به ایشان گفت: درست است که پدر از جمع ما رفت و افتخار فرزندی شهید را برای ما به جای گذاشت ولی من به همراه برادرانم اعلام میکنیم با اذن شما آماده حضور در جبهههای دفاع از حرم عقیله بنیهاشم (س) هستیم و تا آخرین قطره خون پای آرمانهای انقلاب و ولی فقیه خواهیم ایستاد و از خداوند مسئلت داریم که افتخار شهادت روزی به ما و فرزندانمان نیز برسد تا شرمنده خون شهدا نشویم.

لازم به ذکر است سردار شهید سید علی منصوری که صبح پنجشنبه در منطقه خان طومان سوریه و در عملیات مستشاری و دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید؛ از او دو دختر و پنج پسر به یادگار مانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار