رئیس زاده:

محاکمه سران فتنه آزمونی برای ‏سنجش صداقت مدعیان قانون مداری است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: مسئولان دیروز و امروز بدانند که مواضعشان در قبال فتنه، ملاکی برای اثبات میزان ‏پایبندی آنان به اصول نظام است.
کد خبر: ۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱ - 02January 2014

محاکمه سران فتنه آزمونی برای ‏سنجش صداقت مدعیان قانون مداری است

محمد رئیسزاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه بحث تقلب در انتخابات چیزی نبود که یک شبه مطرح و موجب برپایی چنین فتنه ی بزرگی در کشور شود، اظهار داشت: شواهد زیادی وجود دارد که نشان میدهد، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل برای برپایی چنین فتنهای برنامه ریزیهای لازم را انجام داده بودند و هدف آنان از زیر سوال بردن حماسه ی عظیم حضور ملت در انتخابات ۲۸ خرداد، براندازی نظام اسلامی بود و امروز همه افراد اهل نظر و انصاف دارند که فتنه ۸۸ یک سوء تفاهم کوچک نبود، بلکه پروژهای سنگین و از قبل طراحی شده برای براندازی بود.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان و ایادی داخلی آنها سعی کردند با زیر سئوال بردن ساز و کار و قوانین انتخاباتی کشور و تشکیل کمیته صیانت از آرا در داخل کشور فتنه ایجاد کنند، افزود: اعتراض به نتایج رقابتهای انتخاباتی، تنها بهانهای برای آغاز سناریوی از پیش طراحی شده آشوب و کودتا توسط مدعیان مردم سالاری بود، به طوری که در مدت برگزاری انتخابات با وجود اینکه رأیگیری تا ساعت ۱۲ شب تمدید شده بود، فتنهگران پیشاپیش پیروزی خود در انتخابات را اعلام کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: سران فتنه بعد از حادثه تلخ و گزنده روز عاشورا سعی کردند با تنفس مصنوعی به کالبد بی جان و خاموش فتنه، جانی دوباره ببخشند و در این زمان بود که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران ساکت نمانده و با خلق حماسه ۹ دی بساط فتنه و فتنهگران را برچیدند.

وی با بیان اینکه ۹ دی، استمرار ۲۲ بهمن ۵۷ بود و مردم در این روز شاخ و برگهای خشکیده از آفات سه دهه گذشته درخت انقلاب را حرس کردند و زایش جوانههای روئیده از بصیرت و عمل را به نظاره نشستند، افزود: در زمان انفعال خواص بیبصیرت، این تودههای مردم بودند که چون گذشته، با خروش حسینی خویش فارغ از گرایشات سیاسی و اعتقادات فکری و مذهبی خود در صحنه حاضر شدند و با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری اجازه ندادند مانند جنگهای صدر اسلام فریاد "این عمار" امامشان در چاه تاریخ تکرار شود.

رئیسزاده خاطر نشان کرد: ملت بصیر ایران پس از ماهها صبوری با حضور حماسی خویش در ۹ دی این مهم را به خواص یادآور شد، که با هیچ کس و در هر جایگاهی عهد اخوت دائم نبسته است و پیوند بین ولایت و امت ریشه دارتر از آن است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصور میکنند و  این بزرگ ترین قدرت و سرمایه معنوی کشور ماست.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: سران فتنه نباید سکوت و خویشتنداری مردم و نظام را به حساب غفلت مردم و برحق بودن خود بگذارند بلکه باید بدانند، این خویشتنداری از سعه صدر و رأفت اسلامی، نظام و ملت ایران است و هیچ نظامی در مقابل چنین جریاناتی کوتاه نمیآید.

رئیسزاده تصریح کرد: مسئولان دیروز و امروز بدانند که مواضع گذشته و حالشان در قبال فتنه، خط قرمز و در واقع راهنمایی جامع برای اثبات میزان پایبندی آنان به اصول خدشه ناپذیر نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: همه کسانی که تا دیروز در اردوگاه فتنه بودند یا به هر نحوی سنگ آشوب را به سینه میزدند و امروز به مدد شفقت و اغماض نظام اسلامی بار دیگر به مناصب سیاسی و مدیریتی دست یافتهاند، بدانند که این جایگاه بستری برای خدمت صادقانه و اثبات شأن خدمت به مردم و نظام است، نه فرصتی برای پیشبرد مطامع باطل گذشته، که این مردود است و در این صورت فرزندان غیور این ملت ساکت نخواهند نشست.

رئیسزاده با بیان اینکه رهایی از بحث فتنه در هر زمانی نیازمند بصیرت و آگاهی است، تصریح کرد: عدم شناخت صحیح فتنهگران از شرایط، سبب شد تا به خیال باطل خود اقدام به تضعیف اقتدار نظام اسلامی در سطح بین الملل کنند و این در حالی است که حضور گسترده مردم در این روز باعث شد پایههای اقتدار نظام  بیش از پیش تقویت شود.

وی ضمن توصیه خواص به بصیرتافزایی، افزود: امیدوارم آنهایی که دچارلغزش شده بودند، متنبه شده باشند و با عوامل اصلی و سران فتنه نیز در چارچوب قانون برخورد شود. چون یکی از خواستههای اصلی مردم در یوم الله ۹ دی محاکمه کسانی بود که کشور را در آتش خود خواهی خود سوزاندند و بیشک محاکمه سران فتنه آزمونی برای سنجش صداقت مدعیان قانون مداری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه افرادی سعی دارند این حماسه بزرگ را از اذهان عمومی پاک کنند خاطر نشان کرد: این روز بزرگ، درس عبرتی برای همگان است وحفظ و صیانت و تبیین علل ایجاد این حماسه جاوید وظیفه تمام اقشار جامعه به ویژه نخبگان و پژوهشگران است تا با واکاوی هر ساله آن، نگذارند این روز مهم در صفحات تقویم کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار