فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون‌شان از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می‌کنند

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح با تمام قدرت و تا آخرین قطره خون خود در حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آماده‌اند و به دشمنان نظام و اسلام اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ - 18June 2016

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون‌شان از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می‌کنند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ حشمتالله ملکیان پنجشنبه شب در آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید تیپ 264 پیاده شهید عبدی سلماس افزود: نیروهای مسلح کشورمان مصممتر از همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا و آماده جانفشانی و فداکاری هستند.

وی اظهارکرد: مسئولان سیاسی کشور نیز با تکیه بر عنایت های الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح در دنیای امروز در مقابل چند کشور جهان با قدرت اظهار وجود می کنند؛ که باید این اقتدار را ستود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا ادامه داد: آذربایجان غربی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و نیروهای مسلح مستقر نیز برای مقابله با هرگونه تحرکی در آمادگی کامل به سر می برند.

امیر ملکیان با تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و توانمندی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست و افتخار می کنیم که در راه حفاظت از آرمان های شهدا قدم برمی داریم.

در این مراسم سرهنگ ابراهیم حیدرزاده بهعنوان فرمانده جدید تیپ 264 شهید عبدی سلماس معرفی و از خدمات امیر شیرزاد پارساجو فرمانده قبلی این تیپ قدردانی شد.

شهرستان سلماس در 90 کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار