برگزاری تورهای نیم روزه جبهه همین نزدیکی در مشهد

به همت فرهنگسرای پایداری، تورهای نیم روزه جبهه همین نزدیکی همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان به جز شب‌های قدر پذیرای علاقه‌مندان است.
کد خبر: ۸۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ - 19June 2016

برگزاری تورهای نیم روزه جبهه همین نزدیکی در مشهد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حامد صادقی، مدیر فرهنگسرای پایداری در گفتگویی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، علاقهمندان به دفاع مقدس و فضای حاکم بر رزمندگان آن دوران می­توانند در تورهای نیم روزه جبهه همین نزدیکی واقع در بهشت رضا(ع) شرکت کنند.

وی با اشاره به عملیاتی بودن این تورهای نیم روزه، اظهار داشت: فضای این نمایشگاه عملیاتی ویژه برادران است و این تور شبیه ­سازی شده همه روزه بعد از افطار پذیرای 120 نفر از علاقهمندان است .

صادقی افزود: در این برنامه افراد به گروههای 20 تا 30 نفری تقسیم شده و به همراه یک راوی در این نمایشگاه حرکت میکنند. در این برنامه، خاطرات رزمندگان روایت می­ شود و گوشه­ای از مناطق عملیاتی غرب کشور به تصور کشیده شده است و شرکتکنندگان در ادامه با بحث اعزام به جبهه و شبهای عملیات آشنا میشوند و در پایان نیز در گلزار شهدا حضور مییابند.

مدیر فرهنگسرای پایداری هدف از این برنامه را درک فضای روحی و روانی رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جدید عنوان کرد و گفت: هیأتها، کانونها و تشکلها، مساجد و مدارس میتوانند برای شرکت در این برنامه با فرهنگسرای پایداری به شماره 38437178 تماس حاصل کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار