محمد گلریز:

جشنواره موسیقی فجر بویی از انقلاب نبرده است

خواننده کشورمان گفت: با تهاجمی که دشمنان انقلاب در حوزه فرهنگ علیه ملت ایران آغاز کرده اند ضرورت پرداختن به موسیقی انقلابی بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 20June 2016

جشنواره موسیقی فجر بویی از انقلاب نبرده است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد گلریز، خواننده سرودهای انقلابی اظهار داشت: تمام دنیا بر روی تبلیغ میگردد، ولی متاسفانه رسانههای کشور ما برای معرفی موسیقی انقلابی و ارزشی اقدام قابل توجهی انجام نمیدهند.

وی با بیان اینکه برخی می گویند دیگر زمان سرودهای انقلابی گذشته است، افزود: من به این افراد گفتم چرا راحتتر حرف نمیزنید و نمیگویید که زمان انقلاب سپری شده است؟

وی با اشاره به اینکه برخی فکر میکنند که اگر به سرودهای ارزشی پرداخته شود مخاطب جوان را از دست میدهیم، بیان کرد: اینهایی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت میکنند همین جوانانی هستند که ما تاکنون موسیقی انقلاب را به درستی برایشان معرفی نکردهایم.

گلریز در ادامه تصریح کرد: با تهاجمی که دشمنان انقلاب در حوزه فرهنگ بر علیه ملت ایران آغاز کردهاند ضرورت پرداختن به اینگونه موسیقی بیشتر احساس میشود.

وی با بیان اینکه باید در کنار محتوا، موسیقی مخاطب پسند را نیز در دستور کار داشته باشیم، اضافه کرد: بعد از تأیید حضرت امام بر سرود شهید مطهری خیلی از کسانی که موسیقی گوش نمیدانند به این سمت کشیده شدند.

وی با اشاره به اینکه این همه شهید در جمهوری اسلامی تنها برای اهداف عالیه انقلاب اسلامی فدا شدهاند، افزود: موسیقی انقلابی نیز یکی از نمادهای انقلاب است و ما هنرمندانی داریم که میتوانند اثری را تولید کنند که حتی کسانی که بی تفاوت هستند نیز این محصول را تأیید کنند.

این خواننده سرودهای انقلابی کشور گفت: نپرداختن به موسیقی انقلاب خطر بزرگی است که آسیب اصلی آن به جوانان خواهد رسید و فرزندان ما بجای الگوگیری مناسب از ارزشهای اسلامی به سمت تبلیغات دستگاههای غرب کشیده خواهند شد.

گلریز با بیان اینکه از مسئولین فرهنگی خواهش میکنم کمی تفکر کنند، بیان داشت: همین جشنواره موسیقی فجر را میبینید که نامش بنام انقلاب است ولی بویی از انقلاب نبرده است.

وی با اشاره به درگذشت حمید سبزواری بیان کرد: استاد سبزواری یکی از دلسوزان انقلاب بودند که صداقت، شجاعت و مردمی بودن از خصوصیات بارز ایشان بود.

وی با بیان اینکه حمید سبزواری تاریخ انقلاب است، گفت: متاسفانه در زمان حیات ایشان آن طور که باید و شاید از علم و شعرهای حمید سبزواری در رابطه با انقلاب استفاده نشد.

منبع: راه دانا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار