اعلام برنامه تلویزیون برای شبهای قدر

تلویزیون، شبهای قدر برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ - 22June 2016

اعلام برنامه تلویزیون برای شبهای قدر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پخش مراسم شبهای قدر از آستان اماکن متبرکه در دستور کار شبکههای سیما قرار گرفت تا شبزندهداران این لیالی بتوانند همصدا با حاضران در حرمین شریفین، دعای جوشن کبیر را زمزمه کنند.

مراسم عزاداری شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم از شبکه یک سیما با حضور حجج اسلام رئیسی، رفیعی و میرباقری از حرم ثامنالحجج پخش میشود.

شبکه دو نیز مراسم این لیالی را به ترتیب از حسینیه همدانیها، حرم امام خمینی(ره) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) روی آنتن میبرد. در طول این سه شب عزاداران میتوانند بیننده سخنرانی حجج الاسلام انصاریان؛ ناطق نوری و رفیعی از شبکه دو باشند.

همچنین شبکه سه سیما مراسم عزاداری شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) را از حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی پوشش میدهد. برنامه مراسم احیاء شبهای بیست و یکم و بیست و سوم نیز با سخنرانی حجت الاسلام انصاریان و از حسینیه همدانیها پخش میشود.

امسال در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام قرائتی در دانشگاه تهران سخنرانی میکند و این مراسم را شبکه چهار روی آنتن میبرد. شب زنده داران دومین شب قدر نیز میتوانند سخنرانی حجتالاسلام قاسمیان در دانشگاه شریف را از همین شبکه ملاحظه کنند و در سومین شب از لیالی قدر نیز سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی از دانشگاه امام صادق(ع) از شبکه چهار پخش میشود.

بینندگان شبکه پنج نیز شبهای نوزدهم و بیست و سوم میتوانند مراسم عزاداری را از مصلای تهران و با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان دنبال کنند و در شب بیست و یکم نیز مراسم سخنرانی حجت الاسلام سعیدی در حرم حضرت معصومه(س) پوشش داده میشود.

مراسم احیاء شب نوزدهم امامزاده صالح(ع) با سخنرانی آیت الله خاتمی همراه خواهد بود و در شبهای دیگر قدر نیز به ترتیب سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و آیت الله جهرمی از مسجد مقدس جمکران روی آنتن شبکه قران میرود.

شبکه تهران نیز مراسم لیالی قدر را در شبهای اول و سوم از مسجد جامع ازگل با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و شب بیست و یکم از مصلای تهران پخش میکند. شبکه تهران این مراسم را با کیفیت اچ دی روی آنتن میبرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار