دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

هنر مسئولان حفظ ارتباط با مردم است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هنر مسئولان را حفظ ارتباط با مردم در طول سال دانست و گفت: اگر بتوانیم این ارتباط را در طول سال نیز حفظ کنیم پیوند مردم با قرآن پیوند عمیقی خواهد شد و سبک زندگی اسلامی در جامعه ما جاری و ساری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 22June 2016

هنر مسئولان حفظ ارتباط با مردم است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان در بازدید از نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم با تأکید بر اینکه نفس برپایی نمایشگاه قرآن تجلیل از قرآن است، گفت: باید تلاش کنیم که فرهنگ قرآنی را به متن زندگی مردم بیاوریم.

وی گفت: توجه به مقوله فرهنگ در رشد و ارتقای جامعه بسیار ضروری است و توجه به قرآن و فرامین این کتاب الهی به عنوان منشور فرهنگی بسیار لازم است.

علامتی با تأکید بر اینکه هر چقدر جذابیت این نمایشگاهها بیشتر شود، اقبال مردم به آن بیشتر میشود، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشآموزان با حضور در نمایشگاه از برکات قرآن فیض خواهند برد و باید از جوانانی که در عرصههای قرآنی فعالیت میکنند، حمایت کرد و زمینه را برای حضور اکثر آحاد جامعه فراهم کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان گفت: توجه به مقوله فرهنگ در رشد و ارتقای جامعه بسیار ضروری است و توجه به قرآن و فرامین این کتاب الهی به عنوان منشور فرهنگی بسیار لازم است.

وی با بیان اینکه در این مسیر، قرآن یکی از نعمات بزرگ خداوندی است، اظهار کرد: قرآن مسیر ارشاد به سمت اهداف و آرمانهاست. ما هم در شناخت مسیر و هم در تعیین اهداف به قرآن نیاز داریم. انس و الفت و تدبر در قرآن موجب کمال انسان است و این نیاز با اکتفا کردن به روخوانی قرآن تأمین نخواهد شد.

وی افزود: وقتی آرمانی فکر کنیم شاید بگوییم نسبت به آنچه مورد انتظار بوده عقبتر هستیم و محتواهای تولیدی به رفتار قرآنی تبدیل نشده، اما این موضوع جداگانهای است. ما نسبت به همه جهان اسلام به برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در حوزه فعالیتهای قرآنی پیشگام بودهایم.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان، هنر مسئولان را حفظ ارتباط با مردم در طول سال دانست و گفت: اگر بتوانیم این ارتباط را در طول سال نیز حفظ کنیم پیوند مردم با قرآن پیوند عمیقی خواهد شد و سبک زندگی اسلامی در جامعه ما جاری و ساری میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار