مدیر کمیته امداد امام خمینی زنجان:

طرح محسنین در زنجان اجرا می شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان گفت: فرزندان مشمول طرح محسنین 500 نفر و تعداد حامیان همکار در این طرح 919 نفر است.
کد خبر: ۸۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ - 23June 2016

طرح محسنین در زنجان اجرا می شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، ابوالفضل عبداللهی اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان و کمک به آنها است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 376 حامی در طرح اکرام ایتام با کمیته امداد زنجان همکاری دارند، اضافه کرد: تعداد ایتام مشمول طرح اکرام ایتام 513 نفر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از اجرای طرح محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فرزندان مشمول طرح محسنین 500 نفر و تعداد حامیان همکار در این طرح 919 نفر است.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین چشمگیر است؛ بطوریکه سال قبل 12 میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی حامیان در این دو طرح به مددجویان کمیته امداد کمک شد.

عبداللهی گفت: در مجموع 18 طرح به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرایی میشود، این طرحها اغلب حمایتی بوده و برای اجرای آنها از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد و خانه انفاق، احسان و نیکوکاری استفاده میشود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه از دیگر طرحهای مهم اجرایی توسط کمیته امداد مفتاحالجنه است، گفت: این طرح نیز در قالب بازدید از خانوادههای مددجو اجرایی میشود.

وی افزود: اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان، طرح همیان مولا و طرح شفا و کوثر از دیگر طرحهای اجرایی توسط کمیته امداد است و کمکهای جمعآوری شده در این طرح در همان محل نیت اجرای طرح هزینه میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار