معاون اداره‌کل اوقاف مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام مسعود قربانی گفت: مراسم شب‌های قدر در بیش از 260 بقعه و امامزاده استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ - 23June 2016

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شب قدر شبی است که در آن قرآن بر پیامبر گرامی اسلام نازل شد و فضیلت عبادت در این شب از تمام شبها بیشتر است، اظهار کرد: با فضیلتترین اعمال شب قدر احیاء و زنده نگهداری شب تا صبح است.

وی بر لزوم توجه و برنامهریزی مناسب برای برگزاری مراسمهای شب قدر تاکید کرد و افزود: شبهای قدر از نظر محتوا باید مفید باشد و براساس نیازهای روز به اجرای برنامهها و سخنرانیها بپردازیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم شب قدر در بیش از 260 بقعه و امامزاده مازندران خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در امامزادگان شاخص استان با سخنرانی سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار میشود.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه تمامی مراسمهای ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی برگزار میشود، ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان و شبهای قدر باید از ظرفیت عظیم و معنوی بقاع متبرکه استان بهرهگیری کرد.

وی تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم و تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان و شبهای قدر در امامزادگان شاخص مازندران برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار