فرمانده انتظامی استان بوشهر:

عاملان تیراندازی در دشتستان دستگیر شدند/استان بوشهر برای متهمان و اشرار ناامن است

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیر عاملان تیراندازی در دشتستان خبر داد و گفت: عامل ۲ فقره تیراندازی به سمت منزل ۲ شهروند در کلمه دشتستان شناسایی، دستگیر و سلاح‌های به کار رفته در تیراندازی از آن‌ها کشف شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ - 24June 2016

عاملان تیراندازی در دشتستان دستگیر شدند/استان بوشهر برای متهمان و اشرار ناامن است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حیدر عباسزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: کاهش جرائم خشن در استان بوشهر موید این ادعاست که این استان از نظر امنیتی در وضعیت مطلوبی برخودار است.

وی از دستگیر عاملان تیراندازی در دشتستان خبرداد و گفت: عامل دو فقره تیراندازی به سمت منزل 2 شهروند در کلمه دشتستان شناسایی، دستگیر و سلاحهای به کار رفته در تیراندازی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در 30 خرداد فردی با استفاده از اسلحه شکاری ساچمه زنی مجروح میشود خاطرنشان کرد: این متهم به هویت "الف، الف" پس از این حادثه یک روز بعد منزل شخص دیگری به هویت "سیاوش" را بهوسیله سلاح کلاش مورد تیراندازی قرار میدهد.

عباسزاده با بیان اینکه برای دستگیری این شخص عملیات ویژهای در دستور کار پلیس استان بوشهر قرار گرفت تصریح کرد: با توجه به سوابق متهم مبنی بر شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان این پرونده بهصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی از دستگیری متهم یاد شده خبرداد و تصریح کرد: متهم در حینی که برای تامین آذوقه به منزل پدرش مراجعه کرده بود توسط پلیس دستگیر شد و به هر 2 فقره تیراندازی اعتراف کرد. از این متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه 2 قبضه خشاب و 20 تیر فشنگ جنگی و یک قبضه اسلحه ساچمهزنی کشف شد.

عباسزاده با اشاره به اینکه تمام جرائم خشن در استان بوشهر کشف و متهمان دستگیر شدهاند گفت: پلیس با مشارکت مردم در راستای ارتقا و احساس امنیت تلاشکند بگونهای که در طول سال تمامی عوامل جرائم خشن در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدهاند.

وی با هشدار به عوامل جرائم خشن در استان بوشهر افزود: پلیس با تلاش شبانهروزی با جدیت با مجرمان جرائم خشن برخورد میکند بگونهای که تمام فضای استان بوشهر برای متهمان و اشرار ناامن است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار