در همایش «تجلی اخلاص»؛

سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان تجلیل شد

در همایش «تجلی اخلاص» از سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ - 25June 2016

سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان تجلیل شد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، مهدی دیابی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آلمحمد(عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری همایش «تجلی اخلاص» بهمنظور قدردانی از خادمان راهیان نور اظهار داشت: در این مراسم، شماری از دستاندرکاران اردوهای راهیان نور از استان سمنان ازجمله اسحاق هراسانیان جانشین سپاه قائم آلمحمد (عج) استان سمنان بهاتفاق اعضای قرارگاه راهیان نور استان سمنان نیز حضور داشتند.

دیابی تصریح کرد: در همایش مشترک راهیان نور، از معاونتهای فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آلمحمد (عج)، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج سپاه قائم آلمحمد (عج) استان سمنان، بسیج طلاب و فرمانده واحد دانشآموزی خواهران بسیج دانشآموزی تقدیر شد.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر توجه بیشتر به برگزاری مطلوب این اردوهای معنوی ادامه داد: این همایش که در راستای تجلیل از دستاندرکاران و موفقترین خادمان شهدا در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور برگزار شد، تأثیر مطلوبی در تقویت انگیزه استانها در خدماترسانی بهتر و بیشتر به زائران سرزمینهای نور دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آلمحمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه این استان همواره در برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور جزء برترین استانهای کشور بوده و قرارگاههای راهیان نور نیز در سرزمینهای ایثار و شهادت دایر شده است، اظهار داشت: مردم استان سمنان همواره بیش از سهمیه ابلاغی این استان از اردوهای راهیان نور استقبال کردهاند و این امر مسؤولیت متصدیان برگزاری این اردوها را بیشتر کرده است.

دیابی تقویت اردوهای راهیان نور را در مصونسازی جامعه مقابل تهاجم همهجانبه فرهنگی و اجتماعی دشمن بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اردوهای راهیان نور میتواند فرهنگ مقاومت و ایثار را بین نسل جوان و نوجوان ترویج دهد و از اینرو، اهمیت زیادی دارد.

وی همکاری همه مردم و مسؤولان را در برگزاری هر چه باشکوهتر اردوهای راهیان نور امری بدیهی و البته الزامی دانست و گفت: استان سمنان برای سال جاری نیز سهمیه خوبی در اعزام زائران به سرزمینهای نور دارد.

نظر شما
پربیننده ها