رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه:

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اولویت است

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ - 25June 2016

برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اولویت است

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ قباد خنجری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در نشستی خبری، اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۴۲۰ مرحله طرح عملیاتی در سطح استان اجرا شد که ماحصل آن انهدام ۵۰ باند وارد کننده و توزیع مواد مخدر، دستگیری بیش از ۱۸۰ قاچاقچی و توقیف ۱۸۱ دستگاه خودرو از قاچاقچیان و مصادره به نفع دولت بوده است.

وی افزود: در طرح پاکسازی نقاط مختلف آلوده سطح شهر نیز در سال گذشته ۸۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و حدود ۹۳ قبضه انواع سلاح در این محلات آلوده کشف و ضبط شد.

خنجری همچنین از کشف محموله بزرگ ۵۴۰ کیلوگرمی مرفین که قصد ترانزیت از مناطق جنوبی کشور به کرمانشاه را داشتند، در سال گذشته خبر داد و افزود: این موفقیت با تعامل یکی از استانهای همجوار انجام شد که طی آن اعضای اصلی باند دستگیر و محموله مذکور نیز ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال هم بیشتر توان ما برخورد با خرده فروشان مواد مخدر خواهد بود، ضمن اینکه برخورد و مبارزه با قاچاقچیان عمده نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

خنجری از اجرای ۳۴۳ طرح عملیاتی نیز طی سال جاری خبر داد و گفت: انهدام ۸ باند تولید و توزیع مواد مخدر، دستگیری ۳۶ قاچاقچی عمده، و کشف و ضبط ۶۸ دستگاه خودرو و ۶ قبضه سلاح ما حصل اجرای این طرحها بود.

وی با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی تعداد دستگیر شدگان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزود: در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

خنجری همچنین از افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در نقاط آلوده خبر داد و گفت: اولویت ما حضور در محلات آلوده که از مطالبات مردم است خواهد بود.

وی حضور همه دستگاهها در امر مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه در این خصوص متولی هستند، افزود: سال گذشته تعامل خوبی با نهادهایی همچون، اطلاعات، سپاه، بسیج و نهادهای مردمی داشتیم و امیدواریم سطح این تعامل امسال ارتقا یابد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین به کشفیات مواد مخدر در فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک مسافر که قصد عزیمت به کشور ترکیه را داشت کشف و ضبط شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار