فرمانده یگان ویژه ناجا:

یگان ویژه ناجا الگوی بارز توانمندی و اقتدار در منطقه است

سردار حسن کرمی گفت: یگان ویژه الگوی بارز توانمندی و اقتدار در منطقه بوده و این مهم، حسرت کشورهای منطقه را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ - 26June 2016

یگان ویژه ناجا الگوی بارز توانمندی و اقتدار در منطقه است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی  فرمانده یگان ویژه ناجا، در جمع کارکنان یگان ویژه ناجا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار استثنایی و مغتنم است تا انسانها خود را مورد ارزیابی معنوی قرار دهند و اگر این نگاه را نسبت به خود داشته باشند قطعاً جایگاه خود را ارتقاء داده و کاستیها را جبران خواهند کرد.

وی افزود: انجام تکالیف معنوی مختص به ماه مبارک رمضان نیست، بلکه میبایست در تمام سال و در مناسبتهای مختلف به عنوان یک الگو از آنها بهره برداری کرد و نسبت به جبران کاستیها اقدام نمود.

فرمانده یگان ویژه ناجا بیان کرد: نکتهای که امروز در جامعه حائز اهمیت بوده و همچون نماز به عنوان یک فریضه برای همگان واجب است، امر به معروف و نهی از منکر است؛ یک جامعه اگر بخواهد خود را زنده نشان دهد باید این فریضه را بین آحاد مردم احیا کند.

وی تأکید کرد: برای مقابله با بدیها و زشتیهای جامعه، نیاز است به نکاتی همچون؛ پویا بودن، در صحنه بودن، احساس مسئولیت کردن و علاقه به سرنوشت کشور داشتن، توجه ویژهای شود.

سردار کرمی عنوان کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعهای به فراموشی سپرده شود، سرنوشت آن جامعه به دست انسانهای نالایق افتاده و بدی در آن جامعه حاکم خواهد شد.

فرمانده یگان ویژه ناجا خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر برطرف کننده بسیاری از نگرانی هاست و میتواند با کمترین هزینه، نظم و امنیت را در جامعه توسعه دهد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر "تذکر لسانی، وظیفهای همگانی است"، خاطرنشان کرد: این موضوع در واقع اولین بخش از امر به معروف و نهی از منکر است، که همه باید به آن عمل کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود به چگونگی اجرای دستورالعملها و آیین نامههای پادگانی پرداخت و افزود: نیاز است با بهره گیری از شرح وظایف مطرح شده در دستورالعملها و آییننامهها، وظایف خود را بشناسیم و زندگی پادگانی را برابر با آنها مدیریت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اگر همه ما بدانیم که سازمان چه مطالباتی را از ما و در مقابل آن ما نیز چه مطالباتی را از سازمان میخواهیم بدون تردید میزان توقعات کاسته شده و هرکس انتظارات خود را برابر با آییننامه و مقررات تنظیم میکند.

فرمانده یگان ویژه بیان کرد: یگان ویژه باید مدافع افتخارات کسب شده در صحنهها و عرصههای مختلف باشد و جایگاه و موقعیت یگانی خود را به خوبی شناخته و از آن دفاع کند چرا که امروز در دیگر کشورهای منطقه از یگان ویژه به نیکی یاد میشود.

وی یادآور شد: حضور و آمادگی یگان ویژه، بسیاری از ناهنجاریها و قانون شکنیها را در سطح کشور خنثی کرده است و حتی کسی جرأت ندارد که مخل نظم و امنیت اجتماعی شود؛ که این ناشی از سرعت عمل خوب کارکنان است.

سردار کرمی با اشاره به مأموریتهای موفقیت آمیز اخیر در دو استان اصفهان و فارس تصریح کرد: برای بنده جای افتخار است که در جمع افرادی در حال خدمت هستم که مایه سربلندی و سرافرازی نظام و کشور هستند و در سطح منطقه نیز آنها را به اسم میشناسند؛ که این یکی از بزرگترین افتخارات بنده در طول دوران خدمتم است.

فرمانده پلیس ویژه کشور عنوان کرد: امروز یگانهای ویژه ناجا الگوی بارز توانمندی و اقتدار هستند و به دنبال آن، حسرت کشورهای منطقه را به همراه داشته است؛ که در همین راستا تقاضای انتقال تجربیات از ما دارند؛ لذا نیاز است قدر این فرصت را بدانیم و از آن دفاع کنیم.

سردار کرمی یادآور شد: امروز الگوی خوبی از آموزشها را به دست آوردهایم که این مهم ثمره تلاش چند ساله در مباحث آموزشی بوده است؛ لذا نیاز است برنامههای آموزشی را جدی گرفته و بهصورت میدانی و عملی اجرا شود.

فرمانده یگان ویژه ناجا خطاب به فرماندهان تأکید کرد: برای یک فرمانده امر به معروف و نهی از منکر آن است که مهارتهای آموزشی را فرا گرفته و به کارکنان خود منتقل کند و آنها را با فنون جدید آموزشی آشنا کند، بهطوری که کارکنان احساس کنند که در خصوص مهارتها و فنون جدید آموزشی ارتقاء یافتهاند.

سردار کرمی در پایان از فرماندهان و کارکنان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تنظیم برنامههای آموزشی که بر اساس تهدیدات، تجربه و نیاز سازمانی طراحی شده است را ارسال و در راستای اجرایی کردن میدانی و عملی آن اقدام کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار