مستند "افلاکیان گمنام " از شهدای گمنام جنوب غرب تهران می گوید

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب تهران گفت: باید هدف از دفن شهدای گمنام در نقاط مختلف برای مردم بازگو شود و آنها با کرامات این شهدای گمنام آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸ - 02January 2014

مستند

 جواد محققی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جنوب غرب تهران در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص مستند "افلاکیان گمنام" اظهار داشت: این پروژه از سال 1391 کلید خورد و به شهدای گمنام جنوب غرب شهر تهران می پردازد.

محقق افزود: در جنوب غرب تهران شامل شهریار، قدس، ملارد و... مقبره شهدای متعددی وجود دارد که در آن شهدای گمنام دفن شده اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هدف از ساخت چنین مستندی را آشنایی مردم با مقبره شهدا و کرامات آنها خواند و ادامه داد: باید هدف از دفن شهدای گمنام در نقاط مختلف برای مردم بازگو شود و آنها با کرامات این شهدای گمنام آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در این مستند 4 قسمتی سعی شده است شهدای گمنام جنوب غرب استان تهران از زبان امام جمعه، فرماندهان جنگ، رزمندگان و آزادگان به تصویر کشیده شود.

گفتنی است مستند" افلاکیان گمنام" در 4 قسمت 20 دقیقه ای تهیه و تدوین شده است که قسمت سوم این مستند جمعه ساعت 18:30 از شبکه چهارم سیما به روی آنتن می رود.

نظر شما
پربیننده ها