سردار مومنی خبر داد:

ایجاد سه قرارگاه جهادی اقتصاد مقاومتی از سوی پلیس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بر عزم پلیس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین بستر امنیتی لازم برای سرمایه گذاری تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ - 27June 2016

ایجاد سه قرارگاه جهادی اقتصاد مقاومتی از سوی پلیس

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درمراسم تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید نیروی انتظامی در استان کهکیلویه و بویراحمد، به عزم پلیس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تامین بستر امنیتی لازم برای سرمایه گزاری رونق اقتصادی تاکید کرد و گفت: ۳ قرارگاه جهادی اقتصاد مقاومتی توسط پلیس کشور در حال اجراست.

سردار مومنی ارزش قاچاق کالا در کشور را امسال ۲۰ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: پلیس مصمم است ضمن کنترل مبادی ورود و خروج قاچاق و برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی درکنار دولت و دستگاه قضایی بستر امنی برای رونق تولید ملی و اشتغال فراهم کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور مقابله با مفاسد اقتصادی، اختلاس و سرقت را از دیگر برنامههای ویژه پلیس عنوان کرد وافزود: افزایش دانش و ارتقاء مهارتهای تخصصی برای ایجاد پلیس حرفهای و بهبود رفتار پلیس از دیگر الویتهای کاری پلیس است.

مومنی به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر درکشور اشاره کرد و گفت: این درحالی است که تعداد شهدای پلیس کمتر شده است.

جانشین فرمانده پلیس، کهگیلویه و بویر احمد را از جمله استانهای امن کشور دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در سالهای قبل در زمینه انتخابات جزء استانهای مشکل دار بود اما در انتخابات اسفند ۹۳ با تلاش پلیس و دیگر نهادهای امنیتی و سیاسی این وضعیت بهبود یافت.

سردار مومنی به کمبود امکانات و تجهیزات پلیس استان اشاره کرد و برای رفع این تنگناها قول همیاری داد.

در پایان این مراسم از زحمات سردار غلامزاده تقدیر و با حکم فرمانده پلیس کشور سرهنگ مهدی انصاری به سمت فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کهکیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار