بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

قوه قضائیه امتداد آرمان‌های شهید بهشتی در تحقق همه‌جانبه عدالت اسلامی است

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در بیانیه‌ای تصریح کرد: هفته قوه قضائیه گرامیداشت حادثه تلخ و خونین شهادت معمارکبیر قضایی کشور شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ کبوتر خونین بال انقلاب اسلامی، بی شک سرآغاز رویشی دوباره در جان نهال انقلاب اسلامی است چرا که خون شهید، تداوم بقای یک آرمان را رقم می زند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 29June 2016

قوه قضائیه امتداد آرمان‌های شهید بهشتی در تحقق همه‌جانبه عدالت اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از بجنورد، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت هفته قوه قضاییه بیانیهای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «قوه قضائیه در امتداد آرمان، تفکر و اندیشه های بلند آیت الله بهشتی(ره) در تحقق همهجانبه عدالت اسلامی درعینیت جامعه، با مدیریت هوشمند و دانشمحور، منابع انسانی مومن، متعهد و کارآمد و ساختار تحولگرا توانسته است به پیشرفت های ممتازی در این مسیر مبارک نائل آمده و با پشتوانه های غنی علمی و عملی خود نویدبخش پایداری عنصرعدالت در سطح کشور گردد«.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: «قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب به عنوان رکن اساسی نظام مقدس اسلامی، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است«.

در پایان بیانیه آمده است: «اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی، ضمن پاسداشت همه فداکاریها و مجاهدتهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بهویژه یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران با وفایش را گرامی، هفته قوه قضائیه را به محضر مجموعه متعهد و خدوم این قوه بهویژه ریاست، دادستان، قضات و کارکنان محترم دادگستری استان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این تلاشگران مسیر عدالت و احقاق حق، سربلندی و موفقیت روزافزون از درگاه ایزد منان مسئلت مینماید.»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار