با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان قم برگزار شد

صنعت‌گران و معدن‌کاران نمونه استان قم طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ - 29June 2016

مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان قم برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قم همزمان با روز صنعت و معدن،در تالار ونوس برگزار شد.

محمد رضا بهرامن، رئیس خانه معدن طی سخنانی با تاکید براینکه شورآبههای استان قم برای رسیدن به مرحله بهرهبرداری مطلوب 200 میلیون دلار سرمایهگذاری نیاز دارد، تصریح کرد:استفاده جامع از فرصتها برای رسیدن به توسعه اقتصادی و بهبودسازی شرایط کشور درعرصههای مختلف باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

همچنین سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مورد لزوم مقابله با ورود کالاهای قاچاق تصریح کرد: وصول مطالبات بخش صنعت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، قانون استفاده از توان داخلی و توسعه صنایع دریایی اکنون در کشور اجرا نمیشود.

در پایان این مراسم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رفتار بانکها با کارآفرینها باید دوستانهتر باشد تا با کاهش نرخ سود بتوانیم به رونق تولید برسیم؛ بلوکه شدن 10 درصد تسهیلات در بهبود وضعیت اقتصادی کشور اختلال ایجاد میکند به همین علت باید در قانون برنامه ششم برای رفع این مشکل برنامه مشخصی در دستور کار قرار گیرد.

علی لاریجانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی جدید تازه نفس است، گفت: این مشکل توجه بیشتر به مشکلات صنعت را در دستور کار خود دارد و بخشهای مختلف از جمله اتاق بازرگانی و خانه صنعت میتوانند پیشنهادات خود را قبل از ورود به برنامه ششم به مجلس ارائه دهند،ازروز یکشنبه که مجلس آغاز به کار میکند بررسی لایحه دولت در مورد برنامه ششم در کمیسیونهای تخصصی آغاز میشود.

در این مراسم، احمد امیرآبادی فراهانی دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، شهریار طاهرپور معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار