طلایی‌نیک در یادواره شهدای اورقین:

دشمن پس از ناامیدی از تحریم‌ها، خواهان مذاکره شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع گفت: دشمن امروز از پیشرفت‌های ایران به دست جوانان هراسان است و تمام توان خود را به کار گرفته‌ تا ملت ایران را از یک حرکت عظیم بازدارد.
کد خبر: ۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ - 05January 2014

دشمن پس از ناامیدی از تحریم‌ها، خواهان مذاکره شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یادواره ۱۹ شهید روستای "اورقین" شهرستان کبودراهنگ شامگاه جمعه در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم "رضا طلایینیک" معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران تنها با کشور عراق در حال نبرد نبودیم، بلکه با تمام کشورهای غربی که عراق را تا دندان مسلح کردند جنگیدیم و به فضل الهی و ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم.

رضا طلایینیک افزود: در آن دوران برای تأمین تجهیزات نظامی نیازمند دیگران بودیم، ولی امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی و جوانان متعهد و با ایمان نه تنها در بعد ارزشها بلکه در ابعاد امنیت، سیاست و نظامی تبدیل به قدرت اول منطقه شدهایم و توانایی صدور تجهیزات مدرن نظامی به بسیاری از کشورها را نیز داریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همیشه سعی کردند علیه ملت ایران توطئهافکنی کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از این پیشرفتهای کشور ایران به دست جوانان هراسان هستند و تمام توان خود را به کار گرفتهاند تا ملت ایران را از این حرکت باز دارند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع یادآور شد: دشمنان در این مسیر دست به انواع توطئهها و تحریمها زدند و امروز ناامیدانه خواهان مذاکره با کشورمان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این مراسم گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتهاند تا اهداف و ارزشهای ما به ویژه نسل جوان به دست فراموشی سپرده شود.

آیتالله غیاثالدین طهمحمدی افزود: باید با برگزاری کیفی یادوارهها علاوه بر آگاهی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت نگذاریم آرمانها و ارزشهای شهدا و هشت سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.

نظر شما
پربیننده ها