فیلم‌های جشنواره مقاومت در دانشگاه‌های کشور اکران می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، آمادگی این سازمان را برای اکران فیلم های جشنواره فیلم مقاومت در دانشگاه ها اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ - 03July 2016

فیلم‌های جشنواره مقاومت در دانشگاه‌های کشور اکران می‌شوند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت و گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی به منظور گسترش ابعاد برگزاری جشنواره در فضای دانشگاههای کشور و بهرهگیری بیشتر از توانمندیها و ظرفیتهای مراکز و کانونهای بسیج دانشجویی برگزار شد.

محمد خزاعی دبیر جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت در ابتدای این نشست به تشریح ابعاد برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی در سطح ملی و بینالمللی پرداخت و گفت: جشنواره فیلم مقاومت در سالهای اخیر با احیای مجدد توسط بنیاد فرهنگی روایت، توانسته بارقهای جدی از امید را در میان اهالی هنر و سینما بهویژه، سینماگران و فعالان حوزه مقاومت و دفاع مقدس در داخل و منطقه رقم بزند. این جشنواره همواره توانسته است به رغم تلاشهای گسترده جریانات نفوذی، پناهگاهی امیدبخش و امن برای دلسوزان و هنرمندان دغدغهمند این حوزه را باشد.

وی خاطرنشان ساخت: جشنواره در این دوره به لحاظ تنوع و گستردگی جغرافیایی و کثرت و تنوع موضوعی و مضمونی متمایز است و قطعا، در این زمینه سازمان بسیج دانشجویی با توجه به محوریت و نقش مهم آن در فضای دانشگاهها و فعالیتهای دانشجویی میتواند مهم و موثر باشد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در ادامه این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در محیطهای دانشگاهی آمادگی سازمان بسیج دانشجویی را برای مشارکت و همکاری این حرکت ارزشمند اعلام کرد و گفت: هیچ شکی نیست که این جشنواره مهم و ارزشمند است و هرچه بتوانیم بیشتر حمایت و کمک کنیم گامی در مسیر توسعه و تقویت یک کار ارزشی برداشتهایم.

وی در ادامه افزود: آنچه مسلم است جشنواره مقاومت در فضای تخصصی هرچه به بدنه مردم نزدیکتر و مردمیتر شود آثار و برکات آن هم بیشتر خواهد بود و سازمان بسیج دانشجویی از ظرفیتهای خوبی در دانشگاهها برخوردار است و در کنار شما خواهد بود.

شایان ذکر است در این نشست مشترک، وجدانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها