بازدید رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار از اداره حفظ آثار گلستان + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسن دانش" رئیس عقیدتی- سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صبح امروز (دوشنبه) از معاونت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 04July 2016

بازدید رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار از اداره حفظ آثار گلستان + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، "حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن دانش"، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صبح امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه، طی جلسهای از عملکرد و فعالیتهای کارکنان و معاونتهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان آشنا شدند.

حجتالاسلام والمسلمین محمدحسن دانش، ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به برکات و فیوضات این ماه اشاره و افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی است که انسان در محضر قرآن قرار گیرد واز آثار فراوان آن ،که هدف همه ما ست و  شهدا نیز اینگونه بودند بهره مند شوند.
وی افزود: هدف بنیاد حفظ آثار مسیری سخت است ولی زیباست چون برای شهدا و رزمندگان است که این هدف با همدلی و باهم بودن کارکنان ماندگار خواهد بود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ عباس حسن نیا، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان  طی گزارشی، اهم فعالیتها و عملکرد معاونتهای این اداره کل را تشریح کرد.

در پایان پدر سردار شهید محمد علی ملک از شهدای روحانی استان گلستان با حضور در جلسه به بیان خاطرات و فعالیتهای فرزند شهید خود در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

خاطرنشان میشود سردار روحانی شهید محمدعلی ملک، سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 


 

نظر شما
پربیننده ها