دیدار با پدر شهید پس از 20 سال + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسن دانش" رئیس عقیدتی- سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صبح امروز (دوشنبه) پس از 20 سال به دیدار پدر یکی از دوستان شهید خود، "روحانی شهید حمیدرضا اسلامی" در گرگان رفت.
کد خبر: ۹۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ - 04July 2016

دیدار با پدر شهید پس از 20 سال + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، حجتالاسلاموالمسلمین "محمدحسن دانش" رئیس عقیدتی - سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، صبح امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه پس از بازدید از اداره کل حفظ آثار گلستان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، جهت دیدار با یکی از خانوادههای روحانی شهید در گرگان به منزل پدر روحانی شهید حمیدرضا اسلامی رفت؛ شهیدی که از دوستان صمیمی حجتالاسلام محمدحسن دانش بود و این دیدار خاطرات آن دوران را برای وی زنده کرد.
انتخاب خانواده شهید اسلامی از سوی اداره کل حفظ آثار گلستان بهصورت کاملاً تصادفی بود.

در این دیدار پدرروحانی شهید حمیدرضا اسلامی، به بیان خصوصیات اخلاقی فرزندش پرداخت و گفت: حمیدرضا مدت 6 ماه بهعنوان بی سیم چی در کردستان حضور داشت و پس از بازگشت در کلاسهای درس رضویه به تحصیل مشغول شد و نمرات وی نیز همواره ممتاز بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن دانش اظهار داشت: شهید حمیدرضا در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه با اصابت یک گلوله بعثیها به قلب پاکش به شهادت رسید.

در پایان پدر شهید اسلامی که خود از رؤسای اسبق عقیدتی – سیاسی لشکر ۳۰ گرگان بود، گفت: ان شاء الله همه این جمع از یاران و سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم.


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار