همزمان با عید فطر؛

بازی رایانه ای «سفر جنجالی» به بازار می‌آید

بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی» که یک بازی کاملا ایرانی و براساس سبک زندگی اسلامی - ایرانی است، همزمان با عید سعید فطر در سراسر کشور عرضه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ - 04July 2016

بازی رایانه ای «سفر جنجالی» به بازار می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، شرکت رسانهگستر بنیسی که پیش از این بازی عملیات انهدام را تولید و منتشر کرده بود، این بار بازی «سفر جنجالی» را که براساس سبک زندگی اسلامی - ایرانی تولید شده است را همزمان با عید سعید فطر روانه بازار میکند.

در این بازی که در مرحله اول در شمارگان ۲۰ هزار عدد منتشر میشود، المانهای فرهنگی و مذهبی به تعداد زیاد به چشم میخورد به طور مثال در یک مرحله شخصیتهای بازی وارد یک امامزاده میشوند و در آنجا باید به دنبال چند شیء قدیمی گمشده باشند یا در مکانی دیگر وارد یک فرشفروشی شده و در فرآیندی ناچارند محاسباتی را با چرتکه انجام دهند.

کاربران میتوانند با مراجعه به وبگاه این بازی به نشانی SafareJanjali.ir و پیشخرید این بازی با ۵۰ درصد تخفیف، از ۵۰۰ امتیاز ویژه نیز (برای مسابقه آنلاین بازی) به عنوان هدیه پیشخرید استفاده کنند و از نخستین نفراتی باشند که بازی را تهیه و انجام میدهند و با استفاده از قابلیت رقابت آنلاین ملی کاملا اسلامی که در این بازی وجود دارد، از رقبای خود پیشی گیرند.

همچنین میتوانند در این بازی به شهرها و روستاها رفته و سفر جذابی بروند و با یک گروه خرابکاری نفوذی، به مبارزه بپردازند، بدیهی است در مقاطع زمانی مشخص به بهترین بازیبازهای این بازی، جوایز ارزندهای داده خواهد شد.
 

نظر شما
پربیننده ها