معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

طرح نشاط معنوی در 18 امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان اجرا می شود

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی امسال از (18 تیر) در 18 امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ - 05July 2016

طرح نشاط معنوی در 18 امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان اجرا می شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، حجتالاسلام محمود محمدی اظهار کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی امسال از (۱۸ تیر) در ۱۸ امامزاده و بقعه متبرکه استان زنجان اجرا میشود.

وی به محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: اولین اولویت منبع درسی و آموزشی طرح نشاط در مرحله اول، حفظ موضوعی آیات قرآن کریم است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان بابیان اینکه از منابع آموزشی طرح نشاط، کتابهای سه گانه (الف با تا خدا، نردبان آسمان، سی نشانه یک راه) است، افزود: برگزاری برنامه مهارتهای زندگی، سبک زندگی اسلامی، تربیتی، اخلاقی و احکام بهصورت هفتگی برای دانش آموزان و والدین آنها در دستور کار است.

حجتالاسلام محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاسهایی جهت تصحیح قرائت نماز در قالب طرح نشاط برای مخاطبانی که در سن تکلیف هستند نیز اجرایی میشود.

برنامههای انس با قرآن، زیارت امامزادگان، غبارروبی، قرائت فاتحه عطرافشانی قبور شهدا و روایتگری رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی در خلال برنامههای طرح و جهت انس هر چه بیشتر با شهدا از دیگر برنامههای این طرح عنوان شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: برگزاری دورههای امامزاده شناسی و معرفت نسبت به امامزادگان استان و شهرستان و برگزاری آزمون در انتهای طرح و تشویق و تجلیل از دانش آموزان برتر و مربیان برتر در مراسم اختتامیه در دستور کار است.

طرح نشاط معنوی در زنجان در امامزاده سید ابراهیم، امامزاده محمد بن ابراهیم، حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان برگزار میشود و همچنین امامزادههای شهرستانها نیز میزبان طرح نشاط معنوی در طول تابستان امسال هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار