امیرسرتیپ نصیرزاده در گفتگو با دفاع‌مقدس؛

امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط قرار دارد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط قرار دارد و موقعیت این نیرو با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶ - 05January 2014

امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط قرار دارد

امیرسرتیپ "عزیز نصیرزاده" معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش به مناسبت نوزدهمین سالگرد شهادت امیرسرتیپ منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: مهمترین ویژگی شهیدستاری و همرزمانش خستگی ناپذیری، ابتکار و خلاقیت بود.

نصیرزاده درتبیین ابتکارات و ابداعات شهید ستاری اظهار داشت: امروز که استکبار جهانی فکر می کند درهای پیشرفت را بر ما بسته است؛ خلاقیتها و ابتکارات این شهید بزرگوار بیشتر به کارمان می آید تا بتوانیم سد تحریمها را بشکنیم و به خودباوری برسیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در ادامه بر ضرورت ترویج خصوصیات اخلاقی و علمی شهید ستاری تاکید کرد و گفت: امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری سعی می کنیم ویژگیها علمی و شخصیتی وی را به دانشجویان انتقال دهیم.

وی با اشاره به ضرورت ادامه راه شهید ستاری اذعان کرد: شهید ستاری با تربیت شاگردانی در دانشگاه هوایی مسیر حرکت و پیشرفت را در این نیروی هموار ساخته است به طوری که امروز نسل جوان ما با بهره گیری از روشها و ابتکاراتی که سینه به سینه از شهید ستاری انتقال یافته است در حال تربیت و رشد هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به آمادگی کامل نیروی هوایی ارتش در پاسداری از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی هوایی ما در بهترین وضعیت و در آمادگی کامل قرار دارد. امروز نیروی هوایی ارتش در بهترین شرایط قرار دارد و موقعیت این نیرو با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار