اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب تا دقایقی دیگر

مصلای امام خمینی (ره) مملو از جمعیت نمازگزاران شده و تا دقایقی دیگر نماز خود را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ - 06July 2016

اقامه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب تا دقایقی دیگر

به گزارش دفاع پرس، نماز عید سعید فطر تا دقایقی دیگر امروز چهارشنبه به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه خواهد شد.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران نیز در اطلاعیهای اعلام کرد که مصلای تهران از ساعت پنج صبح برای استقبال از نمازگزاران آماده شده است.

برپایه این گزارش، 10 درب مصلی به روی نمازگزاران باز خواهد بود. همچنین بنابر اعلام واحد حمل و نقل شهری از ساعت 5 صبح، 2 هزار دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر، نمازگزاران را به مصلا انتقال میدهد.مترو نیز به صورت رایگان از مسیرهای مختلف در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

گزارشهای دریافتی حاکی است که کمیته پشتیبانی ستاد برگزاری نماز با همکاری شهرداری تهران بستههای پذیرایی برای نمازگزاران تدارک دیده اند که بعد از برگزاری مراسم در مسیر برگشت تقدیم نمازگزاران می شود، همچنین کمیته فرهنگی نیز بسته فرهنگی آماده کرده است که تقدیم نمازگزاران میکند، همچنین کمیته امداد و درمان واحدهایی را برای افراد نیازمند به درمان و اورژانس تدارک دیده است.

نظر شما
پربیننده ها