امام جمعه موقت بوشهر:

وضعیت حجاب در جامعه باید ساماندهی شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: هم اینک وضعیت حجاب در جامعه مناسب جامعه اسلامی نیست و مسئولان و مردم در کنار هم باید برای این وضعیت را ساماندهی کنند.
کد خبر: ۹۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ - 08July 2016

وضعیت حجاب در جامعه باید ساماندهی شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی نژاد درخطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر، با اشاره به 21تیرماه روز عفاف و حجاب وحمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان افزود: رضاخان به دنبال ایجاد سوکولاریسم در ایران بود به همین دلیل حادثه مسجد گوهر شاد رخ داد.


وی بیان کرد :حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است که باید به این موضوع ها در سطح دانشگاه ها توجه شده و روحیه عفاف که زیر بنای حجاب را تشکیل می دهد، تقویت کنند.


هاشمی نژاد اظهار کرد: پاکدامنی یک وظیفه است که باید در جامعه اجرا و بی حجابی آغازی برای نبود پاکدامنی است.


وی اضافه کرد :با این همه شهید در دوران دفاع مقدس وهم اینک نیز مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق، این بد حجابی ها در کنار سواحل در شان جامعه اسلامی نیست.


هاشمی نژاد ادامه داد: غیرت، عفاف و حجاب باید در کنار هم در جامعه اسلامی قرار گیرند زیرا غیرت مردان تکمیل کننده حجاب زنان است.


وی گفت: گوهر حیا برای زنان عفت، غیرت برای مردان یک لازم دینی است که باید توسط هر دو قشر رعایت شود.


امام جمعه موقت بوشهر باقدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز عید فطرافزود: حضور مردم در همه صحنه های سیاسی و عبادی چشمگیر است و امیدواریم خداوند به توفیقات این مردم اضافه کند.


هاشمی نژاد با اشاره به دیدارهای اقشار مختلف در ماه رمضان با رهبری، اظهار کرد:عدهای به دنبال فراموش شدن فتنه 88 هستند ولی مقام معظم رهبری گاهی یادآوری میکنند که مواضع ایشان درباره فتنه 88 صریح است.


وی همچنین به نظر مقام معظم رهبری درباره حقوق های کلان اشاره کرد و ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری پرداخت حقوق نجومی به افراد ظالمانه و نامشروع و خیانت به آرمانهای انقلاب است و باید این مبالغ به بیتالمال برگشت داده شود.
منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها