در پیام‌هایی؛

سردار کارگر انتصاب سرلشکر رشید، امیر موسوی و سردار عبداللهی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتصاب سردار سرلشکر رشید، امیر سرتیپ موسوی و سردار سرتیپ عبداللهی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ - 11July 2016

سردار کارگر انتصاب سرلشکر رشید، امیر موسوی و سردار عبداللهی را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به دنبال انتصاب سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به سِمَت فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص)، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی بهعنوان جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی به سِمَت معاونت هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح؛ از سوی مقام معظم رهبری، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پیامهای تبریک جداگانهای صادر کرد.

متن این پیامها در ذیل آمده است.

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار دکتر غلامعلی رشید

فرمانده محترم قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از طرف فرمانده معظم کل قوا را به سمت فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

یقینا تلاشها، زحمات و مجاهدتهای خالصانه شما برادر بزرگوار و عزیز در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال حماسه، مقاومت و ایثار و پس از آن در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح نزد پروردگار متعال بی اجر و ثواب نخواهد بود.

انجام خدمت و تلاش صادقانه حضرتعالی در مسئولیتهای خطیر و حساس فرماندهی قرارگاه فتح در عملیات بیت المقدس، فرماندهی عملیات قرارگاه مرکزی سپاه، معاونت اطلاعات و عملیات ستادکل و در نهایت جانشینی ریاست محترم ستادکل نیروهای مسلح توفیقی بوده که با فضل الهی به سر منزل مقصود رساندید.

امید است با عنایت حق تعالی و در سایهی توجهات حضرت امام زمان(عج) و تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز(مدظله العالی) در سنگر دیگر خدمت و انجام وظیفه موفق و منصور باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

***

برادر ارجمند امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی

جانشین محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

یقینا حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض مسئولیت مهم و بزرگ جانشینی ریاست ستادکل نیروهای مسلح در ایام مبارک عید فطر، بیانگر لیاقت و شایستگیهای مدیریتی جنابعالی میباشد.

بیشک سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در فرماندهی تیپ دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)، فرماندهی قرارگاه شرق آجا، معاونت آموزش نیروی زمینی ارتش، معاونت طرح و برنامه و بودجه و جانشینی اداره عملیات، ریاست ستاد مشترک ارتش و در نهایت جانشینی فرمانده کل ارتش شما را در زمره مدیران توانمند و شایسته همراه با تجربیات گرانقدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقا و توسعه توانمندی و آمادگیهای دفاعی امنیتی نیروهای مسلح همراه با مسئولان و زحمتکشان خدوم و مخلص در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح موفق و پیروز باشید.

مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان(عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای عزیز(مدظله العالی) همراه با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

***

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی

معاون محترم هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام

با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا را به سمت معاون هماهنگکننده ستاد کل نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

بی شک شما از ستارگان دوران دفاع مقدس بودهاید و در سمتهای مهم فرماندهی لشکر قدس، جانشینی ناجا، استانداری گیلان و سمنان، معاونت امنیتی وزارت کشور و معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح و تجربیات گرانقدری را اندوختهاید پشتوانه بسیار محکم و ارزشمندی را در ادامه مسیر خدمت به نظاممندی جمهوری اسلامی در سنگر جدید خواهید داشت.

یقینا با تلاش و اقدام جهادگونه شما برادر مجاهد و انقلابی و همکاران محترم در مجموعه ستادکل نیروهای مسلح، اقتدار و عظمت و توانمندی دفاعی انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی(ره) و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان(عج) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنهای عزیز(مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستاریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار