وصیتنامه طلبه شهید "سید رسول حسینی" از استان گلستان؛

ولایت فقیه بزرگترین نعمت، به ما و همه مستضعفین جهان است

اطاعت بی چون و چرا از امام امت تنها راه رسیدن به شهادت و آزادگی می‌اشد. امام مقامی‌ست که خداوند به عنوان بزرگترین نعمت، به ما و همه مستضعفین جهان عنایات فرموده و ما هرگز نمی‌توانیم شکر این نعمت را بجا بیاوریم.
کد خبر: ۹۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ - 13July 2016

ولایت فقیه بزرگترین نعمت، به ما و همه مستضعفین جهان است

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، روحانی شهید "سید رسول حسینی" از شهدای روحانی استان گلستان است که 23 تیرماه سال 61 و در ماه مبارک رمضان در عملیات رمضان به شهادت رسید، به همین بهانه در سطور وصیتنامه پربارش را مرور می کنیم:

شاید خداوند به برکت این ماه عزیز (رمضان) و این شب پربرکت ( شب بیست سوم ) که شب قدر است، تاثیری و نشاطی به خوانندگان و مستمعین این عریضه عنایت فرماید و ما را نیز از فیض ثواب آن محروم نگرداند.

خداوندا، دل ها از فراغت تنگ و عقده ها در گلو گره خورده، خدایا درست است که من لیاقت بهشت را ندارم اما به این شب عزیز (شب قدر) که قرآن در آن نازل شده، قسمت می دهم از گناهانمان درگذری و ما را لایق بهشت گردانی. خدایی که نعمتهایت همه عالم را فرا گرفته و ما سرشار و مالامال از نعمتهای تو هستیم، درست است که من شکر کوچکترین خدمت تو را بجا نیاوردهام. اما تو را به مقربان درگاهت و خون شهدا راهت سوگند میدهم که تفضلی بفرما و به کرمت، حاجات مشروحه ما را، قبول درگاهت قرار بده.

آمین یا رب العالمین.

اطاعت بی چون و چرا از امام امت تنها راه رسیدن به شهادت و آزادگی میباشد. امام مقامیست که خداوند به عنوان بزرگترین نعمت، به ما و همه مستضعفین جهان عنایات فرموده و ما هرگز نمی توانیم شکر این نعمت را بجا بیاوریم و شخصیتی که خداوند، او را به نور ولایت فقیه مزین گردانیده و اطاعت و پیروی از ولایت فقیه، بر همهی ما واجب است، زیرا ولایت فقیه نائب و جانشین امام زمان(عج) در زمان غیبت آن امام بزرگوار میباشد. بنابراین اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از امام زمان و اطاعت از خداست و سرپیچی از آن، سرکشی و طغیان از فرمان خداست.

همانطور که امام امت فرموده، روحانیون طبیبانی هستند که معالج روح جامعه هستند. روح انسان به طریق اولی از جسمش با اهمیتتر است. زیرا جسم ظرفیست که روح در آن جا گرفته و جسم وسیله ایست برای رسانیدن روح به نماز و تقوا و پرهیزگاری از جسم شروع میشود که باعث سعادت روح میگردد و روحانی درس تقوا و معنویت و در نتیجه درس کمال به جامعه می دهد و اگر این طبیب تا بحال نبود، روح ما مدت ها پیش مرده بود و دین اسلام، ائمه هدا و مکتب امام حسین (ع) مدت ها از میان ما رفته بود و اگر هم بود به صورت تحریف شده و وارونه به دست ما می رسید و همین روحانیت بود که چهره واقعی اسلام را به جامعه شناساند و می شناساند و راه ائمه هدا (ع) را برای ما احیا کرد.

همانگونه که امام بارها سفارش فرمودند، جبهه ها را خالی نگذارید. بروید به جبهه ها پیش از آنکه مرگ در بستر به سراغ شما بیاید و شما را انتخاب کند. شما مرگ را انتخاب کنید و به این وسیله عزت و سربلندی را برای خود کسب کنید و کاری کنید که در حضور خداوند و انبیا و ائمه هدا صلوات الله علیهم اجمعین و شهدا، سرفراز و روسفید شوید و به مقام قرب الله برسید.

مادر خوب من، خداوند بهشت را زیر پای تو قرار داده، چگونه در مقابلت خضوع کنم و خود را خاک قدم هایت گردانم تا خداوند مرا به بهشت خود راه دهد؟ آیا آن وظیفه فرزندی که در برابر مقام شما داشتم، انجام دادم؟ هرگز، هرگز، فقط امیدوارم که مرا به خاطر بدی هایی که کردم و اذیت هایم عفو و حلال کنید، در دنیا که قدمی در راه رضای تو که رضای خداست برنداشتم. امیدوارم با شهادتم، بتوانم تو را شفاعت کنم و از تو می خواهم صبر را پیشه خودسازی و فکر اینکه مرا از دست داده ای، نباشی. زیرا من به شهادت خواهم رسید و خدا فرموده، شهدا نمرده اند. بلکه زنده اند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند.

برادران گرامی؛ اعمال و رفتار شما با اخلاق اسلامی و احکام شرعی درآمیخته بود و درآمیخته است، مهمترین عامل برای ارشاد من و تبدیل اخلاق من به اخلاق اسلامی بوده است. برخورداری شما و پند و اندرزهای شما هر یک، درس و فصلی بود که در مجموع باعث رهنمون من به صراط مستقیم گردید. در پیشگاه خداوند دعا کنید که اگرچه من لایق شهادت نیستم خداوند لیاقتش را به من بدهد و چون در میان شهدا کشته می شوم و خونم با خون آن بزرگواران می آمیزد، شما هم دعا کنید که خداوند ثواب شهید را به من عنایت بفرماید.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار