تهیه پیش نویس طرحی در کمیسیون اصل نود درباره حقوق و دستمزد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تهیه پیش نویس طرحی درباره حقوق و دستمزد در جلسه امروزسه شنبه کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ - 12July 2016

تهیه پیش نویس طرحی در کمیسیون اصل نود درباره حقوق و دستمزد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بهرام پارسایی اظهار کرد: پیش نویس طرحی درباره حقوق و دستمزد مدیران در جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ با حضور اعضا و مشاورین کمیسیون و نمایندگان مرکز پژوهشهای مجلس تهیه و تدوین شد که حل خلاء های قانونی در مورد پرداختی های نامتعارف را دنبال میکند.

وی افزود: البته این طرح موضوع پیچیده ای است که نیاز به زمان دارد و باید همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد تا خدای نکرده تبعاتی نداشته باشد  و ما ضمن حمایت از مدیران متخصص و توانمند کسانی که مغزهای متفکر هستند را از دست ندهیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این طرح باید با حوصله و درایت موردپیگیری قرار بگیرد گفت: البته دولت هم گفته در این زمینه لایحه ای قرار میدهد و ما امیدواریم قانون جامع و شفافی در اینباره به تصویب برسانیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ همچنین اظهار کرد:  در جلسه امروز کمیسیون اولویت بندی رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل نود  مورد بررسی قرار گرفت زیرا ۱۵۰۰ پرونده از دوره نهم باقی مانده و هنوز تعیین تکلیف نشده است. همچنین تقسیم بندی کار کمیته ها نیز انجام شد تا موارد به ترتیب اولویت بررسی شود.

پارسایی درباره جلسات کمیسیون اصل ۹۰ با سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای بررسی پرداختی های نامتعارف نیز اظهار کرد: در این جلسات گزارش هایی به نمایندگان ارائه شد و تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین رئیس جمهور نیز مورد توجه قرار گرفت. خوشبختانه تا الان اقدامات خوبی صورت گرفت تعدادی از مدیران شناسایی شده اند و بخشی از پول ها نیز به بیت المال بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت های نامتعارف دامنه نامحدودی از مدیران را در بر میگیرد اضافه کرد: این موضوع تا حدی که افکار عمومی نگران آن هستند گسترده نیست بلکه موضوعی قابل حل است و ورود دولت و رئیس جمهور نیز به حل مشکل و پیشبرد موضوع کمک کرده است. در مورد جاهایی که مقاومت میکنند و یا خود بخش دولتی نمی دانند هم راهکارهایی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ ارائه خواهد شد که همگی به این دغدغه که یک دغدغه ملی است جوابگو باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار