مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم؛

حجاب و عفاف، هدیه ارزشمند الهی به امت اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: حجاب و عفاف هدیه و نعمت امنیت بخشی از طرف خدای متعال است که امت اسلام به آن متنعم است و نسبت به آن افتخار می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ - 16July 2016

حجاب و عفاف، هدیه ارزشمند الهی به امت اسلام است

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت: گوهر وجودی زن در صدف عفاف پرورش می یابد و رشد میکند.

وی افزود: این گوهر ارزشمند به دور از گزند چشمهای ناپاک و به دور از ویروس مخرّب به اندازه افلاک ارج و قیمت پیدا میکند تا جایی که خریدار آن گوهره پاک تنها خود خدا خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم ادامه داد: خداوند منان در آیه 31 سوره نور به زنان با حیای جامعه اسلامی فرمان میدهد که نباید ظواهر جذاب خویش را برای نامحرمان آشکار کنند.

وی افزود: این نسخه شفابخش قرآن کریم، وسیله بسیار امنیت بخشی است که امت اسلامی به این نعمت بزرگ الهی متنعم است و غرب به جهت عدم درک آن، از آن محروم و در حال خفه شدن در باتلاق فساد است و میخواهد جوامع اسلامی را هم با خود به ورطه نابودی بکشاند.

عظیمی با اشاره به اینکه یکی از توطئههای نفوذ دشمن، از بین بردن حیا و عفت و آوردن مد غربی و به دنبال آن ایجاد وابستگی تحمیلی اقتصادی و فرهنگی بر امت اسلامی است، تصریح کرد: با اینحال زنان آگاه و در خط ولایت همانطور که با حجاب خویش، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، انشاءالله در عمل به وصیت شهدا برای بقا و حفظ انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار در عرصه جنگ نرم خواهند زد.

نظر شما
پربیننده ها