زمردیان خبر داد

چهارمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان همدان در راستای جمع‌آوری خاطرات مختلف و ارزشی رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱ - 09January 2014

چهارمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدجواد زمردیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ گرانسنگ انقلاب اسلامی ایران است و تبیین ابعاد مختلف آن و تشریح زوایای تحقق این مقطع سترگ همواره باید مورد توجه و تاکید باشد.

وی با اشاره به راههای مختلف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید عنوان داشت: در این راستا بیان خاطرات توسط رزمندگانی که آن دوران را لمس کرده و در جبهههای حق علیه باطل حضوری منسجم داشتهاند، امری شایان توجه و بی بدیل است؛ چرا که از جذابیت خاصی برای قشر نوجوان و جوان جامعه برخوردار است.

زمردیان تصریح کرد: در راستای جمعآوری خاطرات مختلف و ارزشی رزمندگان دوران دفاع مقدس، بحث برگزاری مسابقات و جشنوارههای خاطرهنویسی در سالهای اخیر قوت بیش از پیش گرفته که در این راستا جشنواره خاطرهنویسی دفاع مقدس همدان نیز به صورت استانی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار همدان با بیان اینکه امسال چهارمین دوره این جشنواره در استان همدان برگزار خواهد شد، از انتشار فراخوان آن خبر داد و گفت: انتشار این فراخوان در راستای جمعآوری آثار علاقمندان برای حضور در این جشنواره است که مهلت نهایی ارسال آثار 12 بهمن امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با اشاره به موضوعات جشنواره خاطره نویسی در استان همدان بیان کرد: امسال هفت موضوع خاطرات کردستان، خاطرات رزمندگان، خاطرات مرتبط به نقش اقشار تاثیرگذار، خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده ایثارگران، بمباران شهرها، خاطرات مربوط به اعزام به جبهه، صحنه های نبرد، ایثار، شجاعت، شهادت، معنویت و شوخ طبعی و خاطرات فرماندهان مورد توجه است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار