مدیر کل حفظ آثار همدان خبر داد

مراسم بزرگداشت عملیات کربلای 5 در همدان برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با سالگرد عملیات کربلای 5 ، مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر این عملیات در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳ - 08January 2014

مراسم بزرگداشت عملیات کربلای 5 در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، محمد جواد زمردیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس بهویژه هشت هزار شهید استان، اظهار داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی شاهد از خود گذشتگی و ایثار دلیرمردانی بودیم که برای دفاع از میهن اسلامی به پا خواستند و صحنههایی عظیم را آفریدند.

وی در ادامه یکی از این صحنههای عظیم و بهنام دوران دفاع مقدس را عملیات کربلای 5 دانست و افزود: این عملیات بدون شک یکی از عملیاتهایی بود که توانست ناتوانی ارتش عراق را در مقابله با ایران به همگان نشان دهد.

زمردیان تصریح کرد: همزمان با بیستوهفتمین سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای 5 شاهد برگزاری مراسمی با همین عنوان در همدان خواهیم بود.

وی همچنین از حضور مقامات کشوری و لشکری و مسئولین استانی به عنوان میهمانان ویژه در این مراسم خبرداد و اضافه کرد: در آیین گرامیداشت عملیات کربلای 5 شاهد تجلیل از خانوادههای معظم شهدایی که دو فرزند یا بیشتر در این عملیات به اسلام و انقلاب تقدیم نموده اند، خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در پایان یادآور شد: مراسم گرامیداشت عملیات کربلای 5، روز پنج شنبه نوزدهم دیماه 92 از ساعت 9 الی 11 هم زمان با مراسم رونمایی از کتاب شهید صوفی در محل سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می گردد.

نظر شما
پربیننده ها