همزمان با سالروز عملیات کربلای 5؛

کتاب "شهید صوفی" رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب سردار شهید حسن صوفی در همدان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷ - 08January 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، محمد جواد زمردیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان سردار شهید حسن صوفی را شهید محوری و شاخص در سال 92 معرفی و اظهار داشت: آشنایی با زندگی نامه شهیدان می تواند چراغ راهی برای همگان باشد.

وی در ادامه افزود: شهید صوفی یکی از شهیدانی است که در خیل عظیم شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهههای نبرد حق علیه باطل با ایثار و رشادتی که از خود نشان داد باعث شد که امروز به عنوان یکی از موفقترین فرماندهان دوران دفاع مقدس شناخته شود.

زمردیان چاپ و نشر کتب دفاع مقدس را یکی از روش های آشنایی جوانان و نوجوانان با آن دوران دانست و تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان ایران اسلامی بار دیگر شاهد رونمایی از یک کتاب دفاع مقدس خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار همدان خاطر نشان کرد: همزمان با سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای 5، کتاب سردار شهید حسن صوفی در همدان رونمایی می شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: کتاب صوفی برداشتی است از دوران زندگی، حماسه و شهادت سردار شهید حسن صوفی که امیرحسین انبارداران آن را نوشته و انتشارات فاتحان با حمایت این اداره کل آن را در قطع رقعی و در تیراژ 3هزار نسخه به چاپ رسانده است.

لازم به ذکر است علاقمندان به تهیه این کتاب می توانند با مراجعه به غرفه عرضه محصولات فرهنگی موزه دفاع مقدس و مدیریت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و یا تماس با شماره تلفن 8279000 ، نسبت به تهیه این کتاب اقدام نمایند.

نظر شما
پربیننده ها