ساخت خانه روستایی برای نیازمندان استان ایلام

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ساخت چندین خانه روستایی را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت تحویل به نیازمندان در سال جاری در دستور کار داریم.
کد خبر: ۹۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ - 19July 2016

ساخت خانه روستایی برای نیازمندان استان ایلام

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه اردوهای جهادی ایلام که با حضور مسئولین ردههای اقشاری و بسیجیان جهادگر برگزار شد، گفت: محرومیتزدایی و رسم هجرت در حوزههای دانشجویی و دانشآموزی و قشرهای مختلف دیگر نیازمند پشتیبانی است.

وی با اشاره به اینکه اگر کاری ناقص و ابتر انجام شود همیشه مورد اعتراض قرار میگیرد، ابراز کرد: باید اعتبارات در وقت خود به مجموعه اردوهای جهادی تحویل داده شود؛ تا کارآیی بالایی داشته باشد.

طهماسبی بیان داشت: باید از ظرفیت دانشگاهها و ادارات برای موثرتر بودن اردوهای جهادی استفاده کرد و هر سازمانی که مسئولیتی را برعهده میگیرد باید پای کار بیاید و سودمند واقع شود.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام موضوعات اعزامی اردوهای جهادی را خدمات پزشکی، فرهنگی، آموزشی و ساخت و ساز معرفی کرد و گفت: بعد از هر اردوی جهادی اگر مردم رضایتمند بودند، میتوانیم به این نکته برسیم که کار گروههای جهادی تاثیرگذاری بیشتری داشته است.

وی اردوهای جهادی امسال را مهمتر از سالهای قبل دانست و اظهار کرد: ساخت 631 خانه روستایی با متراژهای 52 متر را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در سال جاری در دستور کار قرار دادیم؛ که بر اساس پیشبینیهای صورت گرفته این طرح باید در کمتر از شش ماه تحقق یابد.

طهماسبی اذعان کرد: ترویج این حرکت بزرگ جهادگران در مناطق محروم استان ایلام نیازمند رسانهای کردن و مستندسازی در صدا و سیما و فضای مجازی است.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار منصور ملک حسینی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: ماموریت اردوهای جهادی کاملا متفاوت از سالهای گذشته است.

وی افزود: برای اولین بار، امسال از ظرفیت آستان قدس رضوی در راستای اجرای پروژههای محرومیتزدایی و اردوهای جهادی در مناطق دور افتاده کل کشور  استفاده میشود و استان ایلام نیز یکی از استانهایی است که این طرح در آن اجرا میشود.

منصور ملک حسینی گفت: ردههای اقشاری باید نظارت کامل بر عملکرد اردوهای جهادی داشته باشند و عرصه و محل اجرای کار و اعزام اردوهای جهادی باید با بسیج سازندگی هماهنگ شود و بر حسب شناسنامه مخصوص باشد.

وی در پایان، ساخت مسکن برای نیازمندان، خدمات پزشکی، فرهنگی و محرومیتزدایی در دهستانهای دور افتاده را از اقدامات گروههای جهادی برشمرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار