سردار نقدی اعلام کرد

ایستادگی در برابر استکبار عامل اصلی عظمت ملت ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی افرادی که اسم و رسم‌های بزرگی دارند مردم را به سازش و تسلیم دعوت می‌کنند؛ باید بدانیم راه ملت ما همین راهی است که تا امروز آمده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱ - 08January 2014

ایستادگی در برابر استکبار عامل اصلی عظمت ملت ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در یادواره سراسری "پدران آسمانی" با اشاره به اینکه همه ارزشهای به دست آمده جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست، اظهار داشت: متأسفانه امروز عواملی خودفروخته با ترویج مادیگرایی سعی دارند ما را از مسیر شهدا منحرف کنند،

وی با اشاره به اینکه یک روز عبادت کسی که تصمیم گرفته با دشمن خدا بجنگد برابر 365 میلیون روز عبادت یک عابد است، افزود: خدای متعال بشریت را آزاد می خواهد، آزاد از بردگی طاغوت ها و آزاد برای عبودیت. مجاهدی که برای مبارزه با کفر به میدان می آید، خلیفه و جانشین خداست که می خواهد اراده خدا را روی زمین محقق کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن چیزی که امروز ملت ایران را به این عظمت رسانده ایستادگی در مقابل استکبار است، افزود: بعضی دائما دَم از روی کردن به زندگی مفرح حیوانی می زنند و از جامعه میخواهند که مبارزه را کنار بگذارد. این افراد میگویند انقلاب کردیم و از طاغوت رها شدیم و دیگر اکنون کاری نداشته باشیم که این طرف و آن طرف ظلم میشود.
 
سردار نقدی ادامه داد: با چنین درخواستی از سوی افرادی مواجهیم که اسم و رسم های بزرگی دارند و مردم را به سازش و تسلیم دعوت میکنند. باید بدانیم راه ملت ما همین راهی است که تا امروز آمدهایم.
 
وی ادامه داد: این پیشرفت علمی، استقلال سیاسی در هیچ کجای دنیا اندازه جمهوری اسلامی وجود ندارد. در جمهوری اسلامی همه مردم آزادند و مواضعشان را می گویند این حاکمیت اسلام را به دست آوردیم در هیچ کجا مشاهده نمی شود. الان مگر کشور عراق چقدر امنیت دارند؟ چقدر استقلال و رفاه دارند؟ امروز 4 ساعت در شهرهای عراق برق وجود دارد. پیشتازان در صحنه مبارزه با طاغوت هم عاقبت و سعادت اخروی دارند و هم عزت دنیوی و امکانات دنیوی.
 
معاون فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه راه شهدا الهامبخش است و به خاطر همین به خانواده شهدا خرده می گیرند، افزود: برچسب می زنند که از شهدا استفاده از ابزاری می شود و حرف های دیگر بزنید، در حالی که من می گویم بروید وصیتنامه شهدا را بخوانید. گفتهاند سازش کنید یا با آمریکا مبارزه کنید؟ گفتهاند بایستید پشت سر ولایت یا نه؟ وصیتنامه شهیدان سند جاویدان و نقشه راه برای رسیدن به قله نهایی است.
 
سردار نقدی ادامه داد: امروز بزرگترین اجتماع انسانی به یاد یک شهید است. در ابعین حسینی از همه جاهای دنیا نزدیک 15میلیون در یک جا جمع می شوند و این راه شهید است که انسان ها را بزرگ می کند.
 
وی به آرزوهای شهدا اشاره کرد و گفت: آرزوهای بزرگ شهدا این بود که در بیت المقدس با امامشان نماز بگذارند. ما با شهدا میثاق میبندیم تا این آرزوی بزرگ را محقق کنیم و دست از مبارزه با استکبار بر نخواهیم داشت و این منافاتی با فعالیت دیپلماتیک ما ندارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما بعد از جنگ مذاکرات زیادی با رژیم بعثی داشتیم ولی در نمازها می گفتیم مرگ بر صدام. هیچ موقع هم روسای جمهورمان بعد از جنگ مذاکره نکردند. همان کارشناسان و دیپلمات ها مذاکره می کردند. الان هم کارشناسان و دیپلمات ها کار خودشان را می کنند و وظیفه ما هم مبارزه با استکبار و ظلم و ستم است.
 
سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی می خواهیم چهره واقعی دشمن را برملا کنیم همان نرمش قهرمانانه است که دنیا بفهمد اینها چه جنایتکارانی هستند و همین الان هم برملا میشود.
نظر شما
پربیننده ها