اکران همزمان «نفس» در ایران، کانادا و آمریکا

یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «نفس» از اکران همزمان این فیلم در ایران، کانادا و آمریکا خبر داد و گفت: در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.
کد خبر: ۹۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 20July 2016

اکران همزمان «نفس» در ایران، کانادا و آمریکا

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمدحسین قاسمی یکی از تهیهکنندگان فیلم سینمایی «نفس» در توضیح چگونگی اکران این فیلم سینمایی در دو کشور کانادا و آمریکا گفت: شرکت فرهنگی و هنری «نور تابان» یکی از تهیهکنندگان فیلم سینمایی «نفس» است که پخش این فیلم را به عهده دارد و توانسته است همزمان با ایران، شرایط پخش و اکران این فیلم را در دو کشور کانادا و آمریکا فراهم کند.

قاسمی درباره برنامهریزی برای اکران فیلم «نفس» گفت: طبق برنامهریزی صورت گرفته از سوی پخشکننده، بنا بر این است که فیلم «نفس» از تاریخ 22 مهرماه روی پرده برود و احتمالا این فیلم سینمایی در گروه سینمایی کوروش اکران میشود.

تهیهکننده فیلم «شیار 143» یادآور شد: همچنین با برنامهریزی محمد صابری مدیرعامل شرکت نور تابان، طرحهای ویژهای جهت تبلیغات و اکران فیلم «نفس» در تهران و شهرستان داریم؛ که می توان به اکران همزمان این فیلم در شهرهای بدون سینما اشاره کرد.

قاسمی تاکید کرد: زمان اکران فیلم «شیار 143»، تجربه موفق نمایش همزمان فیلم در شهرهای بدون سینما را از سر گذراندیم؛ از همین رو همزمان با اکران فیلم «نفس» در تهران و شهرستان، در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.

این تهیهکننده سینمای ایران در پایان صحبتهای خود با اشاره به نمایش فیلم «نفس» برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخورد مخاطب، تصمیم گرفتیم فیلم «نفس» را برای اهالی فرهنگ و هنر و فرهیختگان در حوزههای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... به نمایش بگذاریم تا بازخوردها را دریافت کنیم.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیهکنندگی شرکت فرهنگی هنری «نورتابان»، ابوذر پورمحمد و محمدحسین قاسمی ساخته شده است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار شد، توانست سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از آن خود کند و در ادامه در جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

نظر شما
پربیننده ها