رییس مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس به صدا و سیما کمک کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های پیش روی رسانه ملی، گفت: هم دولت و هم مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما برطرف شود و بتوانند تولیداتشان را فعال‌تر کنند.
کد خبر: ۹۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ - 20July 2016

دولت و مجلس به صدا و سیما کمک کنند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رییس صداوسیما به همراه معاونانش در جلسه سهشنبه 29 تیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و پس از آن با رییس مجلس شورای اسلامی ملاقات کردند.

در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، علیعسکری شرایط فعلی صداوسیما، وضعیت فرهنگی و چالشهای رسانه ملی را تشریح کرد. نمایندگان کمیسیون فرهنگی نیز دیدگاههایشان را درباره مسائل رسانهای  و فرهنگی موجود در جامعه بیان کردند.

علیعسکری به همراه معاونانش پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس با علی لاریجانی در تالار آینه دیدار و گفتوگو کردند.

در این دیدار، رییس سازمان صداوسیما گزارشی از وضع رسانه ملی، برنامهها و چالشهای پیش روی این سازمان ارائه داد.

علی لاریجانی نیز با تمجید از عملکرد رئیس رسانه ملی نکاتی مطرح کرد.

موسویمقدم، قائم مقام رییس رسانه ملی، جبلی معاون خبر، دارابی معاون امور استانها، میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون امور مالی، اخگری معاون برونمرزی، علیدادی معاون فنی و عبداللهزاده معاون پارلمانی و آبروانی معاون صدا نیز  در این جلسه حضور داشتند.

علی لاریجانی پس از دیدار رییس و معاونان رسانه ملی، گفت: برادران عزیز رادیو و تلویزیون پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، لطف کردند و به ما هم سری زدند.

رییس مجلس گفت: با توجه به جایگاه مهم رسانه ملی و تاثیراتی که در کشور دارد، مایل بودم چالشهای پیش روی این سازمان و برنامههایی را که دوستان دارند را از نزدیک بشنوم و دوستان در این باره توضیحاتی دادند.

لاریجانی افزود: معلوم است مسؤولان رسانه ملی درباره چالش های پیش روی رسانه ملی فکر کردهاند و در حال یافتن راه حلهایی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: هم دولت و هم مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما برطرف شود و بتوانند تولیداتشان را فعالتر کنند.

لاریجانی گفت: برخی از نکات از نظر محتوای کار و شیوه های کاری در تلویزیون مطرح شد و از نظر مجلس اگر این ملاحظات مورد توجه قرار گیرد به نفع کشور است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار