با موضوع دفاع مقدس روی آنتن می رود؛

«پلاک هشت» برنامه جدید رادیو ایران

«پلاک هشت»، برنامه جدیدی از گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران است که از روز شنبه دوم مرداد ۹۵ پخش خود را از این شبکه آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 23July 2016

«پلاک هشت» برنامه جدید رادیو ایران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، زینب برومند تهیهکننده و سردبیر برنامه پلاک هشت با اعلام این خبر گفت: پلاک هشت برنامه جدید گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران است که روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه روی آنتن رادیو ایران میرود.

وی افزود: این برنامه در هشت بخش (پلاک) با عناوین «پلاک ١» روزشمار دفاع مقدس، «پلاک ٢» معرفی عملیاتهای دفاع مقدس، «پلاک ٣» سینمای دفاع مقدس (این هفته سینمای ابراهیم حاتمیکیا) «پلاک ٤» موسیقی دفاع مقدس، «پلاک 5» گفتوگو با خانواده شهدا و پیام آنها به جامعه، «پلاک ٦» انواع دروغ در شبکههای مجازی و نفوذ دشمن از این طریق، «پلاک ٧» طنز در دفاع مقدس (داستانک)، «پلاک ٨» جهادگران شاخص در اردوهای جهادی و کمک به مناطق محروم، تنظیم شده است.

عواملی که در تهیه و ساخت  برنامه پلاک هشت همکاری میکنند عبارتند از؛ تهیهکننده و سردبیر زینب برومند، نویسنده مهدی رسولی، گزارشگر حامد نجم الهدی و مهدیه پهلوانی، گوینده حسین خداداد بیگی، کارشناسان مصطفی محمودی شرق (سینما و تئاتر) و روحالله مؤمن نسب (فضای مجازی).

برنامه پلاک هشت رادیو ایران بر روی موج FM فرکانس 90 مگاهرتز روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:30  به روی آنتن میرود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار