همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صورت می‌گیرد؛

خراسان جنوبی میزبان یک شهید گمنام

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تدفین می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ - 24July 2016

خراسان جنوبی میزبان یک شهید گمنام

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم قدرشناس بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تدفین میشود.

در همین رابطه سرهنگ علی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با بیان این موضوع که مردم استان در مراسم استقبال از شهدای گمنام و در برنامههای دفاع مقدس سابقه بسیار خوبی دارند، گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح سه شنبه 5 مردادماه سال جاری با حضور جمعی از خانواده های شهدا و مسئولان استانی در فرودگاه بیرجند انجام میشود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: پیکر این شهید گمنام بعد از استقبال به معراج شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان منتقل میشود و در طول چهار روز برای وداع به شهرستانهای بیرجند، درح، سربیشه و قاین منتقل میشود.

وی ادامه داد: پیکر این شهید گرانقدر در روز شنبه نهم مرداد ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) پس از مراسم سخنرانی و مداحی از مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان سجادشهر شهرستان بیرجند تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به خاک سپرده میشود.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه هم اکنون خراسان جنوبی دارای 114 شهید گمنام است، ادامه داد: با خاکسپاری این شهید گمنام استان خراسان جنوبی دارای 115 شهید گمنام در 42 نقطه میشود.

وی افزود: با هماهنگیهای صورت گرفته با شهرداری و سازمان اتوبوسرانی استان باید ایاب و ذهاب مردم مومن و شهید پرور بیرجند برای حضور در این مراسم نورانی مهیا شود  تا با شرکت گسترده در این مراسم با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کنند.

نظر شما
پربیننده ها