سفر دو روزه رئیس عقیدتی حفظ آثار کشور به همدان

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سفری دو روزه به همدان با پرسنل این اداره کل دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ - 24July 2016

سفر دو روزه رئیس عقیدتی حفظ آثار کشور به همدان

به گزارش دفاع پرس از همدان، آغازگر این سفر بازدید از مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان (باغ موزه) بود.

حضور در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان و دیدار با حجت الاسلام رضوی نماینده ولی فقیه در تیپ و هم چنین دیدار با سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی، فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین(ع) از جمله برنامههای اولین روز سفر رئیس عقیدتی بنیاد حفظ آثار بود.

از دیگر برنامههای این روز دیدار با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به شمار میرفت.

آیت الله محمدی در این دیدار اظهار داشت: صبر و شکر از اصلیترین ویژگیهای دین اسلام است و داشتن این دو بدون معرفت صورت نمی پذیرد و معنی و مفهوم حفظ آثار نیز همین صبر و شکر است.

امام جمعه همدان افزود: باید آثار ارزشمند و ایثارگریها و از خود گذشتگیهای شهدا را به نحوی گویا به مردم ارائه کنیم.

سرکشی از خانواده شهید روحانی علی اسکندری از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و دلجویی از پدر این شهید والامقام نیز از دیگر برنامههای این سفر بود.

هم چنین حضور در گلزار شهدای همدان و مزار مطهر سردار شهید حاج حسین همدانی و جستجوگر نور شهید علیرضا شمسی پور از برنامههای مهم این سفر دو روزه بود.

دیدار عمومی و فرد به فرد با پرسنل و سربازان وظیفه اداره کل و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان و حضور در مراسم قرائت زیارت عاشورا در جوار مرقد مطهر شهید گمنام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز از برنامه های سفر رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی بود.

دیدار با روئسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان و  تیپ مستقل زرهی 316 شهید قهرمان همدان نیز پایان بخش برنامه های این سفره دو روزه بود.

نظر شما
پربیننده ها