فردا صورت می‌گیرد؛

دیدار جمعی از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ نفر از مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان فردا با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ - 31July 2016

دیدار جمعی از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش گروه اخبار داخلی  دفاع پرس، سرهنگ عوضعلی فقیری معاون هماهنگکننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی اعلام دفتر مقام معظم رهبری به دفتر نماینده ولیفقیه در سیستان و بلوچستان برای دیدار همه اقشار، جلسهای با حضور مسئولان برگزار و در آن مقرر شد که سپاه سلمان مسئولیت این اعزام را برعهده بگیرد.

معاون هماهنگکننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: پس از پیگیری و برنامهریزیهای انجام شده مقرر شد 500 برادر شیعه و سنی با قطار عازم شوند؛ تا در روز دوشنبه یازدهم مردادماه با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند.

وی با بیان اینکه 40 درصد این کاروان عاشقان ولایت "شیعه" و 60 درصد "اهلسنت" هستند که برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم شدند، تصریح کرد: این کاروان متشکل از سران طوایف، علما، معتمدان و خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و اقشار صاحبنظر است؛ که بهمدت چهار روز راهی این سفر شدند.

معاون هماهنگکننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستینبار در طول تاریخ است که چنین طیف گستردهای از افراد شیعه و سنی شامل تمامی اقشار سیستان و بلوچستان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم سفر میشوند.

وی افزود: برادران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همراه با مردم ساکن در استانهای مرزی کشور شامل کرمان، کردستان، لرستان، اردبیل، کرمانشاه و آذربایجانغربی با حضرت آقا دیدار میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار