معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان خبر داد؛

اعزام برگزیدگان زنجانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: برگزیدگان مراحل استانی مسابقات قرآنی طی شهریورماه سال جاری به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 31July 2016

اعزام برگزیدگان زنجانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، حسین تقیبیگلو اظهار داشت: مسابقات قرآنی در رشتههای مختلف و در سطح شهرستانی، استانی و کشوری در زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته برگزیدگان مراحل استانی مسابقات قرآنی طی شهریورماه سال جاری به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد، تصریح کرد: این افراد برگزیده پانزدهم شهریورماه برای حضور در مرحله کشوری مسابقات در مشهد حضور پیدا میکنند.

معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه افراد در دو گروه به مرحله کشوری مسابقات قرآن اعزام میشوند، خاطرنشان کرد: گروه خواهران شامل همسران و دختران شهدا و ایثارگران و گروه برادران نیز شامل فرزندان پسر شهدا و جانبازان و ایثارگران میشود.

وی اضافه کرد: تفسیر، مفاهیم، حفظ، قرائت و تحقیق از جمله رشتههای مورد نظر در مسابقات قرآنی بودند که مرحله کشوری آن در شهریورماه سال جاری برگزار میشود.

تقیبیگلو با بیان اینکه بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته اردوهای زیارتی و سیاحتی ویژه خانوادههای شهدا و ایثارگران شهرستان زنجان برگزار میشود، یادآور شد: این اردوها در طول سال برای این خانوادهها اجرا میشود.

وی با اشاره به اینکه در طول سال معمولا متناسب با سهمیه شهرستان و اعتبارات تخصیص یافته خانواده شهدا و ایثارگران به اردوهای زیارتی اعزام میشوند، ادامه داد: برای سال جاری نیز در این راستا برنامههایی پیشبینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار