راهیان نور غرب و شمالغرب-12/ عیوضی خبر داد؛

استقرار قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب در سنندج

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از استقرار و راه اندازی این قرارگاه به منظور ایجاد هماهنگی‌های میدانی در شهر سنندج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ - 01August 2016

استقرار قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب در سنندج

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، سرهنگ منصور عیوضی، فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از استقرار و راه اندازی این قرارگاه در شهر سنندج خبر داد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب به منظور پشتیبانی همه جانبه و هماهنگی بین سازمانها و نهادهای مرتبط با جریان عظیم فرهنگی راهیان نور با حضور نمایندگان قرارگاههای راهیان نور ارتش، سپاه و بسیج، ناجا و جهاد از 26 تیرماه در شهر سنندج استقرار یافته است.

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور با اشاره به حضور کاروانها و زائران در این مناطق گفت: زائران راهیان نور از بعد از ماه مبارک رمضان به صورت کاروانی در این مناطق حضور پیدا کردهاند و یادمانهای باشگاه افسران در سنندج، والفجر 10، شهدای گمنام زریوار، والفجر 4 در مریوان، شهدای سیرانبند و بولحسن در بانه، دارساوین، بلفت و شهدای شیمیایی در سردشت، شهید ناصر کاظمی و تمرچین در پیرانشهر و شهید محمد بروجردی در نقده از مناطق یادمانی مورد بازدید کاروانها خواهد بود.

عیوضی با اشاره به اهمیت موضوع راهیان نور و حوزههای خدمات رسانی به زائران و کاروانهای راهیان نور تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران و کاروانهای راهیان نور که از استانهای مختلف کشور در منطقه حضور پیدا میکنند در حوزههای روایتگری، اسکان، فضاسازی، یادمانها، امدادرسانی جادهای و نقاط اسکان و بهداشت و درمان است.

وی یادآور شد: نظارت و بازرسی میدانی از نحوه برگزاری برنامهها در مناطق یادمانی، اسکان و خدمات رسانی به زائران با حضور نمایندگان بازرسی نیروهای مسلح انجام میشود.

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور خاطرنشان کرد: قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور تا تاریخ 21 شهریورماه سال جاری استقرار خواهد داشت.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها