تجدید میثاق با سه شهید روستای آهنگ

مراسم مهمانی لاله‌ها با هدف بیعت دوباره با آرمان­‌های انقلاب اسلامی در گلزار شهدای روستای آهنگ از توابع شهرستان بجستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ - 01August 2016

تجدید میثاق با سه شهید روستای آهنگ

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مراسم مهمانی لاله­ها در گلزار شهدای روستای آهنگ و در جوار مزار سه شهید این روستا برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان بجستان، خانواده معظم شاهد و ایثارگر حضور داشتند سرهنگ جنیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه بجستان در سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف در صدد از بین بردن ذکر و یاد شهدا در ذهن و دل­های ما هستند که باید هوشیار باشیم و در مقابل این موضوع بایستیم تا توطئه آنها خنثی شود.

وی افزود: شهدا با توسلی که داشتند راه درست را انتخاب کردند و در این مسیر پیروز شدند و امیدوار هستیم امروز نیز، با دعای آنان دشمنان قسم خورده اسلام که کمر به نابودی اسلام بسته­اند ریشه کن شوند.

پایان بخش این مراسم معنوی، حضور در منزل مادر شهید احمد رحمتی و دیدار با این اسوه صبر و استقامت بود که با اهداء لوح یادبود از این مادر شهید والامقام تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است روستای آهنگ در دوران دفاع مقدس سه شهید عالی­ مقام به نام­های عباس تنها، احمد رحمتی و اسماعیل اکبری تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار