پیام تسلیت صالحی به آیت اللّه مدرّسی و خاندان حاج عباس شکری

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت صبیه حضرت آیت‌اللّه مدرّسی و پدر دو تن از شهیدان والامقام دفاع مقدس، حاج عباس شکری را در پیام‌هایی به طور جداگانه تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ - 02August 2016

پیام تسلیت صالحی به آیت اللّه مدرّسی و خاندان حاج عباس شکری

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «علی اکبر صالحی»، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت صبیه حضرت آیت اللّه مدرّسی و پدر دو تن از شهیدان والامقام دفاع مقدس، حاج عباس شکری را در پیام هایی به طور جداگانه تسلیت گفت.

در پیام صالحی به آیت اللّه العظمی مدرّسی آمده است:

' اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون'

محضر مبارک فقیه عالیـقدر جهان تشیع، حضرت آیت اللّه العظمی مدرّسـی (مدّ ظله الوارف)

باسلام و تحیّـات،

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز عالم آل محمّد(ص) و بنیانگذار مکتب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهـی و بواسطه بروز سانحه رانندگی، صبیّه مکـرّمه حضرتعالی جامه از این خاکدان برگرفته و به اجداد طاهرین خویش پیوسته است.

با آرزوی سلامتی روزافزون برای آن زعیم والامقام، علوّ درجات برای آن فقیده سعیده و شفای عاجـل برای بازماندگـان این سانحـه دلـخراش، از پیشـگاه حضرتعالی استدعا دارد که مراتب همـدردی و تسلیت اینجـانب را پذیـرا باشید.

امید است در پرتو الطـاف الهـی و به یُمـن انفـاس قُدسی ششمین اختـر فروزان آسمان امامت و ولایت سایه پر مِهر حضرتعالی بر سرِ ارادتمنـدان آن آستـان ملائک پاسبان، مستدام باشـد.

همچنین در پیامی دیگراز سوی صالحی به خانواده شهدای گرانقدر شکری آمده است:

'اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون'

مِنَ المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه و مِنهُم مَن یَنتَظِرو ما بدّلوا تبدیلاً

با کمال تأسّف و تأثّر اطلاع یافتم که در ایّام سوگواری شهادت ششمین مهر فروزان آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع)، پدر بزرگوار دو تن از شهیدان والامقام دورۀ دفاع مقدّس، حاج عبّـاس شکـری، دوران فراق فرزندان برومندِ خویش را پشت سر نهاده و به جمع آن دلاورمردانِ عرش آشیان پیوستـه است.

بدون تردید، تربیت فرزندانی نیکوخصال و تقدیم آنان به پیشگاه سرور و سالار شهیدان، حضرت عبدالله الحسین(ع) و نیز صبر جمیل بر غمِ هجران آن عزیزان، بر کارنامه حسنـات آن عبدِ صالح خداوند خواهد افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده های معـزّز شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، بویژه خاندان مکـرّم شکـری، از درگاه احدیّتِ متعـال مسئلت می نمایم تا آن پدر مهربان را شفیع و دستگیرِ ما در روز واپسین قـرار دهد.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها