محمود عاطفی در گفت‌و‌ گو با دفاع مقدس خبر داد

برگزاری بزرگداشت شهید "غلامرضا رهبر" در سالن همایش‌های صدا و سیما

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: روز ۲۴ دی ماه مراسم بزرگداشت شهید غلامرضا رهبر با حضور اصحاب رسانه در سالن کوثر صدا وسیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 12January 2014

برگزاری بزرگداشت شهید

محمود عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: روز ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر از پایه گذاران سبک خبری دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت است.

وی تصریح کرد: شهید رهبر اسوه برجسته عرصه رسانه است که در عملیات کربلای ۵ جاوید الاثر شد. شهدا در هر عرصه و زمانی بهترین الگو برای انسانهای آزاده در سراسر جهان هستند.

عاطفی تاکید کرد: سازمان بسیج رسانه روز ۲۱ دی همزمان با آغاز عملیات کربلای ۵ و سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر را روز بسیج رسانه مصوب و معین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله به طور همزمان در سراسر کشور با حضور اهالی رسانه مراسم بزرگداشت شهید رهبر برگزار میشود و همچنین در حوزههای بینشی و کارکردی رسانهها، نشستهای تخصصی و کارکردهای علمی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه از روز ۲۱ تا ۲۴ دی ماه برنامه نشستهای تخصصی در راستای سالروز شهادت رهبر و عملیات کربلای ۵ ادامه دارد، گفت: برجستهترین کار در روز ۲۴ دی ماه صورت میپذیرد و برنامههایی به مناسبت سالروز شهید غلامرضا رهبر، که در عرصه رسانه فعال بود برگزار میشود.

عاطفی در پایان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای رسانه و کربلای ۵ با حضور ۳۰۰ نفر از سردبیران و مدیران مسئول، اساتید علم ارتباطات، صاحبنظران در عرصه رسانه و جمعی از خانواده شهدای رسانه در سالن همایشهای کوثر سازمان صدا و سیما و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار