معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

ساماندهی 81 درصد از مزار شهدا

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: حدود 81 درصد از مزار شهدای استان توسط این اداره کل ساماندهی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 03August 2016

ساماندهی 81 درصد از مزار شهدا

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سید رضیالدین موسوی اظهار داشت: در مجموع 2 هزار و 901 مزار شهید در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مزارهای شهدا 2 هزار و 348 مزار توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ساماندهی شده است، تصریح کرد: حدود 81 درصد از مزار شهدای استان توسط این اداره کل ساماندهی شده است.

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نیز ساماندهی 66 باب از مزار شهدای استان زنجان در دست اقدام است، اضافه کرد: این تعداد شامل 3 درصد از مجموع مزارهای شهدای استان میشود.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی 66 باب از مزارهای شهدای استان زنجان از محل اعتبارات سال گذشته صورت میگیرد.

موسوی با تاکید بر اینکه 487 مزار شهید تاکنون در استان زنجان ساماندهی نشده است، یادآور شد: این تعداد شامل حدود 17 درصد از مجموع مزار شهدای استان میشود.

وی با اشاره به ساماندهی همه مزارهای شهدای شهری در سطح استان زنجان، ادامه داد: مزارهای ساماندهی نشده در سطح روستاهای استان واقع شده است.

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ساماندهی مزار شهدای این روستاها نیز با برنامهریزیهای صورت گرفته آغاز شده است.

موسوی ابراز کرد: بر اساس برنامهریزیها و پیشبینیهای به عمل آمده و در صورت تامین اعتبار و مشارکتهای دستگاههای اجرایی مرتبط تا پایان سال آینده همه مزارهای باقیمانده ساماندهی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته 700 میلیون تومان اعتبار تصویب شده بود که فقط 52 درصد از آن محقق شد، اظهار کرد: امیدواریم تخصیص اعتبارات در سال جاری به این نحو نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار