معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن تلاش دارد در داخل کشور جنگ نیابتی به راه بیندازد

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن در تلاش است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را مخدوش کند و با توجه به اینکه در منطقه جنگ‌های نیابتی به‌وجود آورده در داخل نیز در تلاش است تا جنگ نیابتی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ - 05August 2016

دشمن تلاش دارد در داخل کشور جنگ نیابتی به راه بیندازد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار سرلشکر دکتر مصطفی ایزدی معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش یاد یاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور که با حضور رزمندگان استانهای مازندران، گیلان، گلستان و کردستان در اردوگاه هفتم تیر رامسر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا ذخایر عالم بقا هستند، اظهار کرد: این شهدا بر عهد و پیمان خود با خدایشان استوار ایستادند و راه حسین بن علی(ع) را زنده کردند و خداوند توفیق داد تا در محضر شهدای بزرگوار باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: بزرگداشت شهدا میثاق با ارزشهایی است که شهدا برای آن جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رزمندگان حاضر در کردستان صحنههای زیبایی را از ایثار و شهادت رقم زدند و صدر اسلام بار دیگر تکرار شد، تأکید کرد: ایران کربلاهای مکرری داشته و دارد و برای اعتلای کلمه لاالهالاالله همچنان باید کوشید.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام شیران صحنه نبرد بودند که در شرایط سخت عملیات با تاکتیکهای خاص در مقایسه با امکاناتی که به دست دشمن بود به پیروزی رسیدند.

سرلشکرایزدی تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمن بیدار است و حرکت میکند و نقشهها و طرحهایی برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی دارد که خداوند نور انقلاب را افزایش خواهد داد و خود دشمن نیز اذعان دارد که انقلاب به پیش رفته است.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی باید هوشیار و با بصیرت باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم، تصریح کرد: باید فضای مناسبی بهوجود آوریم که در شکوفایی بیشتر کشور تأثیر داشته باشد و موجب رهایی کشورهای منطقه نیز شود.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دشمن در تلاش است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را مخدوش کند و با توجه به اینکه در منطقه جنگهای نیابتی بهوجود آورده در داخل نیز در تلاش است تا جنگ نیابتی ایجاد کند.

وی در پایان از همه خواست تا با توجه به این نقشههای شوم دشمن امر به معروف و نهی از منکر را به انجام برسانند و راه شهیدان را ادامه دهند تا بتوانیم وسیله باشیم برای اینکه وعده امام خمینی(ره) که فرمود انقلاب مردم ایران آغاز انقلاب مردم جهان به پرچمداری حضرت مهدی (عج) است را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار